پیام ناامیدکننده توخل به بارسلونا

سرمربی آلمانی چلسی گفت: مطمئن نیست به آزپیلیکوئتا آنچه می‌خواهد را بدهد و بازیکنش اجازه ترک تیم را ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، توماس توخل حاضر نیست به سزار آزپیلیکوئتا در تابستان امسال با وجود علاقه غول لالیگا یعنی بارسلونا، اجازه ترک چلسی را بدهد.

سرمربی آلمانی اذعان کرد که تمایل آزپیلیکوئتا برای پیوستن به بارسلونا را درک می‌کند و فاش کرد که بازیکنش از قصد توخل برای حفظ او در جمع آبی‌ها راضی نیست. توخل در این رابطه گفت: مطمئن نیستم که به آزپیلی آنچه می‌خواهد بدهیم. ما خیلی به باشگاه‌های دیگر فکر نمی‌کنیم. تمرکزمان روی آنچه نیاز داریم است.

وی ادامه داد: من این مسئله را کاملاً برای مدافع تیمم توضیح داده‌ام و برای شما نیز حالا بازگو کردم. من مربی چلسی هستم و می‌خواهم بهترین اتفاق برای باشگاهم بیافتد. به دلیل شرایط کنونی، فکر نمی‌کنم بتوانیم اجازه خروج آزپیلیکوئتا را صادر کنیم. در سطح شخصی و شغلی وضعیت او را درک می‌کنم اما باید بهترین تصمیم را برای باشگاهم بگیرم.

توخل یادآور شد: وی دوست ندارد که ما نظرمان را تحمیل کنیم اما واقعاً شرایط را درک می‌کند و می فهمد. برای او سخت است که اینجا بماند اما باشگاه دائماً از او حمایت کرده است. مطمئنم که او هنوز هم می‌تواند در بالاترین سطح برای ما بازی کند و بدرخشد. به همین دلیل است که می‌دانم در ادامه فصل حضور او برای ما سودمند خواهد بود.

مدتی است که سزار آزپیلیکوئتا، مدافع و کاپیتان اسپانیایی باشگاه چلسی علاقه خود را به ترک لندن و پیوستن به بارسلونا ابراز کرده است. پیش از این باشگاه چلسی گفته بود که اگر شرایط فراهم شود، اجازه خروج آزپیلیکوئتا را خواهد داد و نمی‌خواهد خلاف میل و علاقه این بازیکن عمل کند. با این حال، شرایط در طی هفته‌های اخیر تغییر کرده است و این بازیکن که در آستانه پیوستن به بارسلونا بود، شاید مجبور باشد فصل آینده را نیز در فوتبال انگلستان و در باشگاه چلسی سپری کند.

کد خبر 590297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.