از بسته شدن دست و صورت مقتول با طناب تا خودکشی پس از قتل همسر

بسته شدن دست و صورت مقتول با طناب، سگ‌های ولگرد در اهواز قربانی گرفتند، مرگ دردناک دختر خوزستانی با شلیک گلوله، خودکشی پس از قتل همسر، قتل در قهوه‌خانه برای ۹۰۰ هزار تومان، پایان تلخ قصه زندگی یاسین را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی از وقوع یک فقره درگیری و ضرب و شتم دریافت کرد و بلافاصله با حضور مأموران گشت پلیس در محل وقوع حادثه در شهرک بعثت، حوالی محله خزانه مشخص شد دو سرنشین یک خودروی تیبا فردی را مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده‌اند.

بررسی مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در صحنه جرم، حکایت از آن داشت که مردی حدوداً ۲۵ ساله درحالی که دست و صورت وی با طناب کشی بسته شده بود، از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و ضاربان نیز از محل جرم گریخته‌اند.

با حضور عوامل اورژانس در صحنه جرم و تأیید مرگ مقتول به‌دلیل جراحات وارده به سر و صورت، تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ همراه با اکیپ تشخیص هویت و بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حضور پیدا کردند و اقدامات اولیه انجام شد.

با صدور دستور قضائی جسد مقتول برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیسی تحت نظر بازپرس ویژه قتل برای رازگشایی از معمای این قتل آغاز شد.

سگ‌های ولگرد در اهواز قربانی گرفتند

یک نوجوان در محله فدک کوی زرگان اهواز صبح روز چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه هنگام بازگشت به منزل به علت حمله سگ‌های ولگرد از ناحیه پا دچار مصدومیت شدید شد.

به گفته شاهدان عینی اگر تعدادی از اهالی محله و رهگذران نبوده‌اند ممکن بود این نوجوان که چندین سگ به طور همزمان به او حمله ور شوند حتی جان خود را از دست بدهد. معضل سگ‌های ولگرد و تعداد زیاد مدت‌ها است که سلامت و جان شهروندان اهوازی را تهدید می‌کند.

علی‌رغم تاکید برخی مقامات قضائی و نظارتی درخصوص جمع‌آوری سگ‌های ولگرد همچنان شاهد اجرا نشدن این مسئله از سوی شهرداری اهواز هستیم، باید دید دستگاه‌های نظارتی و قضائی تا چه زمانی با ترک فعل‌های صورت گرفته در شهرداری اهواز مماشات می‌کنند.

مرگ دردناک دختر خوزستانی با شلیک گلوله

عبدالرحیم قربان‌پور فرمانده انتظامی باغملک، اظهار کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر مرگ مشکوک یک خانم با هویت معلوم در یکی از روستاهای صیدون واقع در شهرستان باغملک بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی نتایج تخصصی پلیس و طبق دلایل و شواهد موجود تاکنون خودکشی فرد ثبت و پرونده برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع شده است.

فرمانده انتظامی باغملک ادامه داد: استفاده از سلاح جنگی و شکاری و نگهداری در منزل جرم محسوب می‌شود و با وجود هشدارهای پلیسی شاهد استفاده از سلاح غیرمجاز در مراسم‌های مختلف هستیم و پلیس با دارندگان این اسلحه‌ها برخورد قانونی می‌کند.

خودکشی پس از قتل همسر

سرهنگ مجید اسکندری جانشین پلیس آگاهی استان زنجان، اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی در شهر زنجان، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد مردی میانسال به دلیل اختلافات خانوادگی و با استفاده از اسلحه شکاری، همسر خود را به قتل رسانده و پس از آن نیز با همان اسلحه اقدام به خودکشی کرده است و اخبار تکمیلی به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

جانشین پلیس آگاهی استان زنجان اختلاف خانوادگی را عامل این حادثه دانست و به هموطنان توصیه کرد در صورت بروز اختلافات خانوادگی حتماً به مراکز مشاوره‌ای و مراجع قانونی مراجعه کنند و در برابر اتفاقات روزمره خویشتن‌داری، صبر و حوصله کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

قتل در قهوه‌خانه برای ۹۰۰ هزار تومان

تیرماه سال ۹۹ رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در یک قهوه خانه واقع در کیانشهر در دستور کار قضائی قرار گرفت. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مقتول در جریان نزاع دسته جمعی به قتل رسیده است و با تحقیقات به عمل آمده، شرکت کنندگان در نزاع شناسایی و دستگیر شدند. مطابق اظهارات آنها و همچنین ادله موجود، جوانی که در قهوه خانه کار می‌کرد به نام احمد متهم به قتل شناخته شد اما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده اتهام خود را انکار کرد.

متهم به قتل در اظهارات خود گفت: مدتی قبل مبلغ ۹۰۰ هزار تومان از دوستم به نام افشین قرض کرده بودم. چند بار برای گرفتن طلب به قهوه خانه مراجعه کرد اما من به او گفتم که وقتی یک بار از دستگاه کارتخوان مغازه ما استفاده کرد، طلب را با او تسویه کردم و دیگر حساب و کتابی با هم نداریم. با این حال افشین زیر بار نمی‌رفت. روز حادثه به همراه برادرش به قهوه خانه آمد و درگیر شدیم. وقتی دعوا بالا گرفت، دوستانمان به طرفداری وارد درگیری شدند. همان ابتدای درگیری، با ضربه‌ای که به من وارد شد بیهوش شدم و دیگر متوجه جریان دعوا نبودم. زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم برادر افشین به قتل رسیده است.

بر خلاف انکار متهم، با توجه به مدارک و ادله موجود، احمد متهم به قتل برادر افشین شد و پرونده با کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرا به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. متهم به زودی برای دفاع از اتهام انتسابی پای میز محاکمه خواهد رفت.

پایان تلخ قصه زندگی یاسین

پنجشنبه سی‌ام تیرماه ۱۴۰۱، جسد نوجوان مفقود شده اهل زرآباد، به نام یاسین نهنگی پس از ۱۲ روز مفقودی در رودخانه رابچ زرآباد کشف شد. یاسین نهنگی روز یکشنبه نوزدهم تیرماه، مصادف با عید سعید قربان در رودخانه رابچ شهرستان زرآباد مشغول به آبتنی می‌شود که در آنجا غرق شده بود.

طبق این گزارش، اهالی شهرستان زرآباد با تغییر مسیر رودخانه رابچ با حداقل امکانات به جستجوی پیکر یاسین ادامه دادند. اهالی زرآباد با گذشت روزهای متوالی ناامید نشده و به تجسس تا گرفتن نتیجه ادامه دادند.

همچنین عدنان مطوری اهل آبادان به همراه سگ خود که در کشف اجساد در ساختمان فروریخته متروپل آبادان مشارکت داشت برای کشف جسد یاسین به زرآباد آمد و کمک‌های وی مثمرثمر واقع شد.

کد خبر 590263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.