اجرای برنامه فرهنگی و شهروندی در پایانه مسافربری کاوه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول پایانه مسافربری کاوه، نظافت و رفع عیب روشنایی ضلع شرقی پایانه، اقدامات مربوط به بخش خدمات شهری، آسفالت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و شهروندی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پایانه مسافربری کاوه به عنوان یکی از مجموعه پایانه‌های بزرگ شهر اصفهان، بیشترین تعداد سرویس به نقاط مختلف کشور را به ثبت می‌رساند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پایانه کاوه در محدوده منطقه هشت شهرداری اصفهان قرار دارد، اقدامات مشترکی در راستای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، زیباسازی، خدماتی و آزادسازی در این مجموعه انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی جلسه‌ای با مدیر منطقه هشت شهرداری در خصوص زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول، نظافت و رفع عیب روشنایی ضلع شرقی پایانه، اقدامات خدمات شهری و آسفالت و اجرای برنامه فرهنگی و شهروندی تبادل نظر شد.

وی با اشاره به آزادسازی نقاط مجاور پایانه مسافربری کاوه، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر اصلاح و مرمت سرویس‌های بهداشتی، مذاکراتی در این خصوص انجام شد.

توکلی خاطرنشان کرد: برنامه‌های سازمان پایانه‌ها در خصوص سرمایه‌گذاری و اقدامات مربوط به صدور پروانه از دیگر موضوعات مشترکی است که در این جلسه بررسی شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی در پایانه مسافربری کاوه، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت پایانه مسافربری کاوه در این جلسه بر ضرورت تعامل و انجام اقدامات فرهنگی مشترک میان معاونت‌های فرهنگی شهرداری منطقه هشت و سازمان پایانه‌های مسافربری تاکید شد.

کد خبر 590239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.