۵۰ درصد خدمات شهرسازی شهرداری یزد غیرحضوری ارائه می‌شود

مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت‌وسازهای شهرداری یزد با اشاره به صدور ۸۵۲ مجوز به صورت غیرحضوری در شهرداری این کلان‌شهر، گفت: ۵۰ درصد خدمات شهرسازی شهرداری یزد به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نوری امروز _شنبه یکم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گذشته شهروندان نسبت به روند طولانی ارائه مجوزها و خدمات شهرداری گلایه‌های زیادی داشتند، اظهار کرد: آمار پاسخگویی غیرحضوری شهرداری یزد در سامانه‌های تعریف شده نشان دهنده حجم بسیار بالای ارائه خدمات شهرداری به صورت غیرحضوری است.

وی ادامه داد: نکته بسیار مهم در ارتباط با خدمات غیرحضوری این است که زمان پاسخگویی به درخواست‌های غیرحضوری مردم بسیار سریع‌تر و بیشتر شده است و معطلی مردم به شدت کاهش پیدا کرده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر ساخت‌وسازهای شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته ۸۵۲ مجوز صادر شده است که تمام آنها به صورت غیرحضوری ثبت شد؛ البته ۴۳۰ مورد به صورت آنی مجوز دریافت کردند و ۴۲۲ مورد نیز به صورت غیرآنی بوده است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی آنی و صدور مجوز با این روش به صورتی است که شهروندان در چند دقیقه و بدون هیچ معطلی مجوز خود را دریافت کرده‌اند، گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از خدمات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود که البته در بعضی مناطق این آمار بیشتر و در بعضی مناطق دیگر کمتر است.

نوری ادامه داد: تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی از سوی شهروندان در ارتباط با دریافت خدمات غیرحضوری از شهرداری دریافت کرده‌ایم که یکی از دلایل مهم آن، تسهیل در ارائه درخواست و اقدامات آن است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که آشنایی با سامانه‌های اینترنتی و غیرحضوری ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا در صورت نیاز با مراجعه حضوری به مناطق شهرداری، درخواست‌های خود را ثبت کنند.

کد خبر 590207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.