عملیات عمرانی ۳۲ هزار مسکن فردا در یزد آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه ۱۰۸ هزار نفر درخواست ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن را داشتند گفت: عملیات عمرانی ۳۲ هزار مسکن فردا _یکشنبه دوم مردادماه_ در یزد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد ابوالحسینی پیش از ظهر امروز _شنبه یکم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئله آب مهم‌ترین موضوع استان یزد است که به صورت جدی مورد تاکید مدیریت ارشد استان قرار گرفته است.

وی افزود: مسئله بعدی که به صورت جدی مورد تاکید قرار گرفته و به عنوان شعار اصلی و کلیدی دولت هم مطرح می‌شود، حوزه مسکن است و با توجه به نیاز استان در این حوزه، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه عدم ساخت‌وسازها در سال‌های گذشته، افزایش جمعیت و ازدواج جوانان ازجمله دلایلی است که سبب افزایش نیاز به مسکن در استان یزد شده است، تصریح کرد: به صورت ویژه و خاص فردا شاهد اتفاق بسیار خوبی در سطح استان خواهیم بود و مجموعاً ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی به صورت هم‌زمان در سطح استان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ابوالحسینی با بیان اینکه این واحدها در حوزه‌های مسکن محرومان، مسکن روستایی، مسکن در شهرها، مسکن کارگری و دیگر حوزه‌ها احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: یزد نخستین استانی است که در حوزه مسکن کارگری ورود پیدا کرده و به صورت ویژه به این قشر توجه شده است؛ اگر این تعداد مسکن را با مسکن‌هایی که در حال کار هستند جمع ببندیم بالغ بر ۴۰ هزار مسکن می‌شود که نزدیک به برنامه‌ای است که در ابتدای دولت مطرح شده و تا پایان چهار سال دولت نیز این تعداد را به حدود ۶۰ هزار مسکن می‌رسانیم تا تمام برنامه دولت در این حوزه محقق شود.

ابوالحسینی تاکید کرد: آمار ثبت‌نامی ما ۱۰۸ هزار نفر است که شاید نتوانند شرایط مطرح شده از سوی وزارت راه و شهرسازی را تأمین کنند، اما عدد معناداری است که نشان‌دهنده خانه‌دار نبودن ۱۰۸ هزار نفر در استان یزد است.

کد خبر 590203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.