بمب نقل و انتقالات را بایرن منفجر می‌کند؟

بایرن‌مونیخ برای جذب هری‌کین با تاتنهام مکاتبه کرده و می‌خواهد او را جانشین لواندوفسکی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن مونیخ با نمایندگان هری کین درباره احتمال انتقال به این باشگاه صحبت کرده است. براساس گزارش BILD، کاپیتان انگلیس برای انتقال به آلمان پاسخ منفی نداده است و این امکان را شدنی می‌داند.

این در حالی است که تیم باواریایی تلاش می‌کند تا کین جایگزین روبرت لواندوفسکی شود که تابستان امسال باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کرد. این بازیکن ۳۳ ساله در هشت سال حضور خود طی ۳۷۵ بازی، ۳۴۴ گل به ثمر رساند.

درحالی‌که بایرن، «سادیو مانه» را از لیورپول به خدمت گرفته، ممکن است به دلیل نبودنِ فردی مانند لواندوفسکی، هری کین مهاجم تاتنهام را که از او به عنوان یک گزینه یاد می‌شود و تجربه بالا و ویژگی‌های گلزنی دارد، راهی مونیخ کند.

این بازیکن ۲۸ ساله پس از تلاش ناموفق تابستان گذشته برای انتقال به منچسترسیتی، دو سال از قراردادش باقی مانده است. با این حال، گفته می‌شود که مذاکراتی بر سر یک قرارداد جدید برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند باعث ماندن او برای مدت بیشتری در شمال لندن شود.

با ۲۴۷ گل در ۳۸۵ بازی برای اسپرز، این بازیکن شماره ۹ برای تیم آن‌ها در رقابت‌های اخیر بسیار مهم بوده است. با نزدیک‌تر شدن اتمام قرارداد او، باید دید آیا افق جدیدی برای کین وجود دارد یا خیر.

کد خبر 590196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.