هوای اصفهان در وضعیت ناسالم/همه ایستگاه‌ها در وضع نارنجی و زرد

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه اول مردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیفت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز شنبه اول مردادماه در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه استانداری با شاخص ۱۰۶، انقلاب با شاخص ۱۱۹، پروین با شاخص ۱۰۹، جی با شاخص ۱۴۳، خرازی با شاخص ۱۴۲، رودکی با شاخص ۱۰۳، فیض با شاخص ۱۱۱، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باهنر با شاخص ۹۲، میرزاطاهر با شاخص ۶۵، رهنان با شاخص ۸۴، فرشادی با شاخص ۸۰، کاوه با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای ناسالم (زرد) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا شاهین شهر با قرار گرفتن روش عدد ۶۷ و مبارکه با شاخص ۸۱ در وضعیت ناسالم (زرد) و سجزی با شاخص ۱۱۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است

کد خبر 590135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.