شماره بازیکنان جدید سپاهان در لیگ۲۲ مشخص شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی به‌سر می‌برد و بازیکنان جدید در پیراهن طلایی، آنان را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم‌اکنون در اردوی پیش‌فصل در شهر ازمیت کشور ترکیه به‌سر می‌برد تا خود را برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران آماده کند.

طلایی‌پوشان نصف‌جهان با کادر فنی پرتغالی جدید خود و در رأس آن خوزه مورایس، به‌دنبال نتایج دلخواه هواداران برای فصل جدید است و به‌همین دلیل چند بازیکن جدید نیز به‌خدمت گرفته است.

محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، محمد علی‌نژاد و رامین رضائیان بازیکنان جدید سپاهان در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات هستند که در اردوی ترکیه کنار سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

بر همین اساس، بر تن کردن پیراهن طلایی‌رنگ توسط این بازیکنان، باعث شد تا شماره‌های پیراهن این بازیکنان مشخص شود که به ترتیب زیر است:

محمد دانشگر؛ شماره "۵۸"

میلاد زکی‌پور؛ شماره "۱۸"

محمد علی‌نژاد؛ شماره "۸۰"

رامین رضائیان؛ شماره ۹"

رامین رضائیان درحالی شماره "۹" را بر تن می‌کند که در چند فصل اخیر از آن سجاد شهباززاده بود؛ محمد علی‌نژاد هم شماره یاسین سلمانی را خواهد پوشید.

به‌نظر می‌رسد شماره پیراهن دو بازیکن فعلی سپاهان نیز تغییر کرده است؛ فرشاد احمدزاده که فصل گذشته با شماره "۸" برای سپاهان به‌میدان می‌رفت شماره موردعلاقه‌اش یعنی "۱۰" را بر تن می‌کند؛ همچنین یاسین سلمانی که فصول گذشته با شماره "۸۰" برای سپاهان بازی می‌کرد، شماره "۸" سپاهان را در فصل جدید خواهد پوشید.

کد خبر 590091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تماس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 0
    میخام فوتبالیست بیشم