پایان مسابقات سنگ‌نوردی کشوری نقش‌جهان در اصفهان با معرفی نفرات برتر

دومین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام نقش‌جهان به میزبانی استان اصفهان با حضور ورزشکاران سراسر کشور در بخش‌های مردان و زنان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دوره مسابقات جام نقش‌جهان به‌صورت کاپ‌آزاد با همکاری هیئت کوه‌نوردی و سنگ‌نوردی استان در بخش‌های زنان و مردان و با حضور ورزشکاران سایر استان‌ها، از روز چهارشنبه _بیست‌ونهم تیرماه_ تا روز _جمعه سی‌ویکم تیرماه_ در مجموعه سنگ‌نوردی شهید حریری اصفهان برگزار شد.

محمدرضا صفدریان سرپرست این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال دومین دوره این مسابقات در استان اصفهان با استقبال چشم‌گیری همراه شد؛ ۱۱۸ ورزشکار از ۱۸ استان در بخش مردان و ۵۸ ورزشکار از ۱۴ استان در بخش زنان به‌همراه میهمانانی از فدراسیون روسیه در این تورنمنت حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به سطح تورنمنت و اعلام ورزشکاران حائز رتبه افزود: ورزشکاران تراز اول کشور روسیه در این مسابقات شرکت کردند؛ کیفیت مسابقات بسیار بالا بود. در بخش زنان، الناز رکابی از ایران به رتبه نخست دست پیدا کرد و در بخش مردان نیز با توجه به نزدیکی رقابت، سه ورزشکار اول از فدراسیون روسیه بودند و نفر چهارم رادین فروغی از ایران بود.

پایان مسابقات سنگ‌نوردی کشوری نقش‌جهان در اصفهان با معرفی نفرات برتر

سرپرست مسابقات جام نقش‌جهان در رابطه با استقبال سنگ‌نوردان از این تورنمنت، خاطرنشان کرد: استقبال از این تورنمنت، بسیار زیاد بود به‌حدی که ناچار شدیم ظرفیت محدودی مشخص کنیم و ظرفیت ۱۲۰ نفره برای مردان و ۶۰ نفره برای زنان تعیین شد و نتوانستیم دیگر افراد را برای مسابقات ثبت‌نام کنیم. در مجموع این باعث شد جام نقش‌جهان با کیفیت بالایی پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، این مسابقات در سه‌روز و در گرایش بولدرینگ (سبک قدرتی و دیدنی سنگ‌نوردی با دیواره‌های کوتاه تا حداکثر پنج متر) برگزار شد.

همچنین جواد محمدی سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان به‌همراه علیرضا امینازاده معاون این اداره، در محل برگزاری دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی مردان کشور موسوم به جام نقش‌جهان حضور پیدا کردند.

پایان مسابقات سنگ‌نوردی کشوری نقش‌جهان در اصفهان با معرفی نفرات برتر

کد خبر 590086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.