گلکسی زد فلیپ ۴ با چه قیمتی فروخته خواهد شد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ چهار احتمالا با قیمت ۱۰۹۸ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ میلادی با کاهش قیمت گلکسی زد فلیپ سه به ۹۹۹ دلار، کاربران را متعجب کرد؛ زیرا با عرضه این محصول مردم می‌توانستند برای نخستین‌بار گوشی تاشویی با قیمت کمتر از هزار دلار تهیه کنند. به نظر نمی‌رسد که سامسونگ امسال قیمت نسل جدید زد فلیپ را کاهش دهد. حتی ممکن است گلکسی زد فلیپ چهار با قیمتی گران‌تر از مدل قبلی عرضه شود.

قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی زد فلیپ چهار در بازار اروپا احتمالاً ۱۰۹۸ دلار خواهد بود و مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز ممکن است با برچسب قیمت ۱۱۷۹ دلار عرضه شود. انتظار می‌رود که مدل ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ چهار با قیمت ۱۳۰۱ دلار وارد بازار شود. ازآنجاکه سامسونگ معمولاً محصولات خود را با قیمت مشابه در ایالات متحده و اروپا عرضه می‌کند، می‌توان انتظار داشت که زد فلیپ چهار نیز در بازار آمریکا با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه شود.

درصورتی‌که شایعات ذکر شده واقعیت داشته باشد، شاهد افزایش قیمت صد دلاری این محصول قیمت خواهیم بود. با درنظرگرفتن مشکلات مربوط به زنجیره تأمین و استفاده از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در گلکسی زد فلیپ چهار، قیمت آن نمی‌تواند ارزان‌تر از نسل قبلی باشد. به هر حال، گفته می‌شود که سامسونگ این گوشی را ۱۰ آگوست به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد، قیمت واقعی محصول نیز زمان رونمایی آن مشخص می‌شود.

کد خبر 590038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.