۲۶ دستگاه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند

امام جمعه رهنان گفت: ۲۶ دستگاه اعم از حوزه و دانشگاه، صدا و سیما، آموزش و پرورش، اصناف و ارشاد و دستگاه‌های دیگر همه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند اما متأسفانه کار جدی در این باره انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمدی در نماز جمعه امروز رهنان، اظهار کرد: دشمنان و مزدوران فاسدشان اذعان کرده‌اند با بی‌حیایی و بی‌عفتی دنبال از بین بردن فرهنگ ناموس و غیرت و از هم پاشیدن خانواده هستند.

وی افزود: تا بحث حجاب و عفاف مطرح می‌شود بعضی می‌گویند به اختلاس و دزدی‌ها برسید اتفاقاً دزدها و اختلاس‌گرها و کسانی که به مردم رحم نمی‌کنند یک عده حرام‌زاده هستند که اگر بی‌حیایی در جامعه زیاد شود آنها هم زیاد می‌شوند، آدم حلال‌زاده با لقمه حلال به مال مردم و بیت‌المال تعرض نمی‌کند.

امام جمعه رهنان تصریح کرد: ۲۶ دستگاه اعم از حوزه و دانشگاه، صدا و سیما، آموزش و پرورش، اصناف و ارشاد و دستگاه‌های دیگر همه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند اما متأسفانه کار جدی در این باره انجام نشده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با پلیس امنیت اخلاقی در میدان تنهاست و جور کم کاری سایر نهادها را می‌کشد اگر همه مجموعه‌ها درست کار می‌کردند کار به برخورد سلبی نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: دشمنان بر علیه پلیس امنیت اخلاقی فضاسازی و صحنه‌سازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی دوستان نادان هم به‌خاطر شهرت و جمع کردن دنبال‌کننده در فضای مجازی یا عدم درک درست از شرایط به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند.

امام جمعه رهنان افزود: حال اگر جایی برخورد غلطی صورت گرفته باید اصلاح شود نه اینکه به کل مجموعه حمله شود اگر پزشکی اشتباه نسخه بپیچد کل درمان را تعطیل می‌کنند؟ پلیس امنیت اخلاقی با باندهای فساد و فحشاء مقابله می‌کند و باید این کار تقویت شود.

کد خبر 590024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.