آپدیت iOS 15.6 چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدیدی به آپدیت iOS 15.6 اضافه نشده است و بیشتر باگ‌های گزارش شده را برطرف می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تقریباً دو ماه پیش نسخه آزمایشی آپدیت iOS 15.6 منتشر شد، تا اینکه اخیراً اپل نسخه نهایی این به‌روزرسانی را به همراه iPadOS 15.6 برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خود منتشر کرد. به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدیدی به این نسخه اضافه نشده است و بیشتر باگ‌های گزارش شده را برطرف می‌کند، البته انجام این به‌روزرسانی برای حفظ امنیت دستگاه شما بسیار ضروری است.

آپدیت iOS 15.6 اپل بر بهبود کلی دستگاه و رفع مشکلات مختلف آیفون‌ها متمرکز است به طوری که گزینه‌ای برای ریستارت کردن نتایج زنده مسابقات ورزشی در حال انجام و مکث کردن، توقف یا حرکت سریع رو به جلوی آن‌ها به اپلیکیشن App اضافه می‌شود. در این به‌روزرسانی مشکلی در Settings که حتی وقتی حافظه داخلی هم در دسترس است، هشدار پر بودن حافظه را می‌دهد، برطرف خواهد شد. همچنین، مشکلی که باعث کند شدن سرعت پاسخگویی دستگاه‌های خط بریل همگام پیمایش روی نوشته‌ها در اپلیکیشن Mali می‌شود را برطرف می‌کند. به نظر می‌رسد که آپدیت iOS 15.6 مشکل مرورگر Safari که ممکن است یک برگه به صفحه قبل برگردد را نیز حل می‌کند.

اپل در کنار این به‌روزرسانی، آپدیت‌های رسمی watchOS 8.7، macOS 12.5، iPadOS 15.6 و tvOS 15.6 را نیز برای دیگر دستگاه‌های خود منتشر کرده است. این شرکت پیش‌نمایش به‌روزرسانی‌های بزرگ macOS 13 Ventura، iPadOS 16، iOS 16، watchOS 9 و tvOS 16 را نیز آغاز کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند با نصب نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل روی دستگاه‌های خود، زودتر از موعد از آنچه که در نسخه نهایی ارائه می‌شود، باخبر شوند.

کد خبر 590011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.