یک جت نظامی پرواز منچستریونایتد را با مشکل مواجه کرد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه سی‌ویکم تیر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* اریک تن هاخ از فروش آنتونی مارسیال و دونی فن د بیک توسط منچستریونایتد در تابستان امسال جلوگیری کرده است.

* ژول کانده پس از حضور بدون اعلام قبلی برای تور پیش فصل سویا، داستان انتقال ۵۵ میلیون پوندی خود به چلسی را زیر سوال برد.

* مالک جدید چلسی تاد بوهلی و سرمایه گذاران کنسرسیوم او؟ قرار است استمفورد بریج را به شکلی هیجان‌انگیز بازسازی کنند. به SunSport گفته شده است که مالکان جدید، بریج را صورت مرحله‌ای بازسازی می‌کنند و پایه‌ها را یکی یکی تعویض و ارتقا می‌دهند.

* رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، از هم تیمی خود، کریستیانو رونالدو به عنوان یک "افسانه" یاد کرد، و تاکید کرد که هیچکس در رختکن فکر نمی‌کند تیم بدون او بهتر است.

* دنی ولبک تغییرات بدنی باورنکردنی خود را در آستانه فصل جدید، به نمایش گذاشته است.

تایمز:

* ارلینگ هالند باید تا روز شنبه (‌فردا) صبر کند تا اولین بازی خود را برای منچسترسیتی انجام دهد، اما جک گریلیش پیش بینی کرده است که هم تیمی جدیدش پس از رسیدن به اوج آمادگی جسمانی "غیرقابل توقف" خواهد بود.

* کوین امبابو در یک قدمی پیوستن به فولام از ولفسبورگ قرار دارد و برای دیدار با هم تیمی‌های جدید در تور پرتغال و گذراندن تست پزشکی، به زودی سفر خواهد کرد. فولام همچنین علاقه مند است سرخیو ریکو دروازه بان پاری سن ژرمن را برای دومین بار هماتند فصل ۱۹-۲۰۱۸ به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

* پس از اینکه نایف آگورد، مدافع میانی جدید وستهم، روز سه شنبه در بازی دوستانه خارج از خانه مقابل رنجرز از ناحیه مچ پا آسیب دید و ممکن است حداقل یک ماه از میادین دور باشد، با توجه به این اتفاق، وستهم مانع از انتقال پیشنهادی عیسی دیوپ به فولام شده است.

* آرون رمزی از لیست یوونتوس برای سفر به ایالات متحده کنار گذاشته شده است زیرا این باشگاه تلاش می‌کند قرارداد این هافبک را که یک سال باقی مانده است، فسخ کند.

دیلی استار:

* به نظر می‌رسد الکساندر لاکازت پس از حمله زنبورها در حین تمرین، بازی دوستانه پیش فصل بعدی لئون را از دست بدهد.

* پرواز منچستریونایتد از ملبورن به پرث پس از اینکه یک جت نظامی بر روی باند فرود آمد و مشکلاتی را ایجاد کرد، به تعویق افتاد.

* تیم برایتون پس از اینکه قیمت بالایی برای فروش مارک کوکورلا از منچسترسیتی طلب کرد، حالا می‌تواند پول خود را در ازای فروش بازیکن خود، سه برابر کند.

تلگراف:

* توماس توخل ممکن است در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با چندین بازیکن تیم به مشکل برخورد کند، زیرا باشگاه‌های درجه یک تمایلی به بستن قرارداد با ستاره‌های خارج از فرم چلسی ندارند.

* گفته می‌شود که توماس توخل سرمربی آلمانی به دنبال حذف میشی باتشوایی، کندی، مالانگ سار، رأس بارکلی، تیمو ورنر و کپا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما تاکنون علاقه چندانی به بازیکنان شکست خورده چلسی نشان داده نشده است.

دیلی میل:

* آنتونی مارسیال پس از احیای دوران حرفه‌ای خود در اولدترافورد، در تابستان امسال در منچستریونایتد می‌ماند. مارسیال در غیاب کریستیانو رونالدو، سه گل به ثمر رسانده است و سرمربی جدید، اریک تن هاخ تصمیم گرفته است که او فروخته نشود..

* کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد، حاضر است برای خروج از اولدترافورد در تابستان امسال دستمزد خود را تا سقف ۳۰ درصد کاهش دهد.

* توماس مولر پس از پیروزی ۶-۲ بایرن مونیخ در تور پیش فصل مقابل دی سی یونایتد تحت هدایت وین رونی، از انکار ارتباط با آرسنال برای نقل مکان به آنجا، دریغ نکرد.

* ساوتهمپتون در حال مذاکره برای جذب سکو مارا، مهاجم بوردو است. این بازیکن ۱۹ ساله با امتیاز بالا توجه باشگاه‌های لیگ برتری مانند نیوکاسل، استون ویلا و لیدز را به خود جلب کرده است، اما ساوتهمپتون جلوتر از رقبا در جذب این بازیکن، پیشتاز است.

دیلی میرر:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا قصد دارد در تابستان امسال آخرین تلاش خود را برای ربودن ژول کانده ستاره سویا از چلسی انجام دهد.

یک جت نظامی پرواز منچستریونایتد را با مشکل مواجه کرد!

* میکل آرتتا اعتراف کرد که باید تعدادی از بازیکنان آرسنال به فروش برسند تا پیش از فصل جدید تیمش را به یک تیم معقول برساند. گفته شده او به هشت بازیکن نیاز ندارد.

* انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو مادرید، در میان شایعاتی مبنی بر ارتباط آنها با کریستیانو رونالدو، اصرار دارد که این باشگاه در حال حاضر "تیم فوق العاده" در اختیار دارد.

* بنجامین پاوارد، هدف نقل و انتقالات منچستریونایتد، اعتماد به نفس کافی ندارد. او قبلاً اعلام کرده است که از ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، "کامل‌تر" است.

* به گفته فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، مارک کوکورلا، مدافع اسپانیایی، از قیمتی که برایتون در میان علاقه منچسترسیتی روی او گذاشته، ناامید شده است.

ایندیپندنت:

* گراهام پاتر ظاهراً به دنبال اضافه کردن فلوریان گریلیچ ستاره سابق هوفنهایم به تیم برایتون قبل از شروع فصل است.

دیلی اکسپرس:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تاتنهام در تلاش برای تعویض جو رودون با نیکولو زانیولو، هافبک رم شکست خورده است. آنتونیو کونته علاوه بر مدافع میانی، ۲۵ میلیون پوند نیز طلب کرده، با این حال، ژوزه مورینیو، این پیشنهاد را رد کرده است.

* توماس توخل، سرمربی چلسی اعتراف کرده است که برای درک پیشنهاد اخیر تیمو ورنر مبنی بر اینکه خوشحال خواهد شد در آینده‌ای نه چندان دور باشگاه را عوض کند، در تلاش است.

یک جت نظامی پرواز منچستریونایتد را با مشکل مواجه کرد!

* یافت تانگانگا، ستاره تاتنهام، علیرغم این واقعیت که مدیران برنامه فعلی او، مذاکرات نقل و انتقالاتی را با آث میلان برای انتقال آغاز کرده‌اند، ظاهراً مورد توجه سلتیک، بورنموث و موناکو نیز قرار گرفته است.

* گزارش‌ها در پرتغال ادعا می‌کنند که لیورپول آماده است تا مذاکرات رسمی با اسپورتینگ را بر سر جذب متئوس نونس آغاز کند. این هافبک ۲۳ ساله در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازیکنان در فوتبال اروپا است، چرا که چلسی اخیراً در حال بررسی شرایط برای پشنهاد دادن قراردادی برای این بازیکن است و منچسترسیتی نیز او را زیر نظر دارد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا در مذاکرات خصوصی به چلسی اطلاع داده است که می‌تواند منچستریونایتد را برای جذب فرنکی دی یونگ شکست دهد. هافبک هلندی در تمام تابستان با انتقال به اولدترافورد مرتبط بود، اما پس از هفته‌ها مذاکرات خسته‌کننده، قرارداد محقق نشد، و آبی‌ها ممکن است وارد این بازی شوند تا فرنکی را جذب کنند.

سان اسکاتلند:

* جیمز تورنیر، کاپیتان تیم گلاسکو رنجرز با غول اسکاتلندی بر سر قراردادی دو ساله جدید به توافق رسیده است.

*جیمز تورنیر دو سال از قرارداد فعلی‌اش با گلاسکو رنجرز باقی مانده است و در سال ۲۰۲۵ واجد شرایط حضور در تیم خواهد بود.

کد خبر 589963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.