شلیک مرگبار با کلت کمری؛ پایان اختلاف طایفه‌ای

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: قاتلی که در اواخر فروردین‌ماه سال جاری مردی ۴۵ ساله را در این شهرستان به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مهدی جوکار اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه منجر به قتل یکی از شهروندان در این شهرستان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به علت اختلافات شخصی در درگیری‌های طایفه‌ای اقدام به قتل کرده و به سرعت از محل حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: مأموران انتظامی از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را پس از سه ماه در بیست‌ونهم تیرماه، شناسایی و وی را در یکی از خیابان‌های این شهرستان دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه قاتل ۱۶ ساله در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل به دلیل اختلافات طایفه‌ای اقرار کرد، گفت: در بازرسی از متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری فاقد مجوز نیز کشف شد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، خاطرنشان کرد: مجرمان و هنجارشکنان هیچ‌گاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با این‌گونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

کد خبر 589928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.