مقابله با مکان‌های «بدنما» بخشی از طرح قلب شهر شورای چلمزلی‌وود

شورای شهر چلمزلی‌وود از تداوم برنامه بهبود ۱۰۰ خانه و ملک بدنما در شهر طی طرح «قلب جدید شهر» خبر داد، با این‌ حال هیچ تاریخی برای آغاز و پایان آن اعلام نکرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر چلمزلی‌وود از ادامه طرح‌های معوقه ایجاد صد خانه جدید در راستای مقابله با ساختمان‌های بدنمای شهر خبر داد.

این طرح بخشی از برنامه‌های شورا برای افزودن یک «قلب جدید» به مرکز شهر چلمزلی‌وود است که به‌رغم همه تلاش‌ها، شورا هنوز موفق نشده است به تهیه و ارائه یک جدول زمانی مشخص برای ایجاد آن متعهد شود. شورا هنوز درگیر بحث‌های موجود برای بهبود اطراف منطقه‌ای مغفول در شمال غربی منطقه است که تحت تسلط ایستگاه پلیس، اداره توزیع سابق پست و محل کتابخانه قدیمی قرار دارد. پیشنهادات ناموفق برای تضمین سهمی از سرمایه‌گذاری‌ها برای خیابان‌های آینده نیز باعث به تأخیر افتادن روند بازسازی تعیین‌شده در طرح شده است.

شورای شهر چلمزلی‌وود بااین‌وجود و به‌رغم همه ناامیدی‌ها در زمینه تداوم طرح اطمینان داد که حداقل صد ساختمان قدیمی‌تر که به‌عنوان مکان‌های بدنما شناخته می‌شوند با بناهای جدید جایگزین خواهد شد.

رئیس شورای شهر در آخرین جلسه کابینه اعلام کرد که احیای مجدد این بخش از شهر همچنان یک اولویت است، اما پیاده‌سازی آن مسئولان مربوطه را با چالش‌های بسیار مواجه کرده که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها نداشتن مالکیت بخش عمده‌ای از زمین‌های منطقه است.

وی خاطرنشان کرد که به‌زودی اقدامات لازم انجام خواهد گرفت، چراکه شورا تمایل دارد یک چشم‌انداز جدید برای مرکز شهر ایجاد کند که دروازه ورود به سولی‌هال محسوب می‌شود و تفاوت چشمگیری با شرایط پیشین ایجاد خواهد کرد.

شورا بر این باور است که یک طرح موفق می‌تواند جان تازه‌ای به این منطقه از شهر ببخشد، بنابراین پیش‌نویسی تهیه کرده است که شامل بلندپروازی‌های بسیار با صحبت از تشویق توسعه با هدف بازسازی مرکز شهر و منطقه وسیع‌تری از آن خواهد بود. به این ترتیب حتی اگر هنوز برنامه زمان‌بندی مشخصی وجود نداشته باشد، شورا مفاهیم و طرح‌های عالی برای چلمزلی‌وود تعریف کرده و تمام توان خود را برای پیاده‌سازی آن‌ها به‌کار گرفته است که البته نیاز آشکاری به سرمایه‌گذاری گسترده در مرکز شهر دارد.

عضو شورای شهر چلمزلی‌وود اعلام کرد از آنجا که تمایل زیادی برای احیای مجدد این منطقه در میان گروه‌های مختلف اجتماعی دیده می‌شود و ساکنان منطقه به دقت جزئیات آن را مورد بررسی قرار می‌دهند، شورا به‌دنبال ارائه بهترین و سریع‌ترین راه‌حل‌ها برای ارائه در منطقه است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.

کد خبر 589917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.