برپایی دوره معرفتی تخت فولادشناسی

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری دوره معرفتی تخت فولادشناسی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و معنوی این آرامستان تاریخی خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابراهیم عمرانی اظهار کرد: مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در زمینه‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی دارد و ضمن اینکه در فهرست مقاصد گردشگری معنوی و تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته است، منبع بسیار مهمی برای پژوهشگران و دانشجویان برای انجام مطالعات و تحقیقات علمی است.

وی افزود: برگزاری تورهای آشنایی با تخت‌فولاد همواره در دستور کار مدیریت مجموعه تخت فولاد قرار داشته است و اینک دوره معرفتی تخت‌فولادشناسی در این مکان برگزار خواهد شد.

عمرانی درباره اهداف برگزاری این دوره اظهار کرد: تلاش می‌شود تا حاضران در این دوره با گردشگری معنوی، اهمیت و جایگاه تاریخی تخت‌فولاد، پدیده‌ها و جاذبه‌های هنری و رجال و مشاهیر مدفون در تخت فولاد که تعداد آنها بسیار قابل توجه است، آشنا و از دستاوردهای این دوره بهره مند شوند.

به گفته مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌فولاد، مهلت ثبت‌نام در دوره معرفتی تخت‌فولادشناسی تا سیزدهم مردادماه است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به لینک https://formafzar.com/form/556ep مراجعه کنند.

کد خبر 589838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.