میوه‌فروشان بلوار شهید رجایی ساماندهی می‌شوند

شهردار بندرعباس گفت: بلوار شهید رجایی این کلان‌شهر محل کسب و کار تعداد زیادی از میوه‌فروشان و خودروهای حامل میوه است که ساماندهی آنها در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی به همراه جمعی از مدیران شهری و یعقوب دبیری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در بازدید از بلوار شهید رجایی، اظهار کرد: حاشیه غربی بلوار شهید رجایی حد فاصل بلوار راه‌آهن تا گل‌فروشی بلوار، محل عرضه میوه است.

وی افزود: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس، طرح ساماندهی میوه‌فروشان را در دستور کار خود قرار داده است و غرفه‌هایی برای ایجاد نظم و انضباط محیط شهری راه‌اندازی خواهد شد.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه کسب و کار شهروندان به صورت دست‌فروشی در هر صنفی که فعالیت کنند، با برنامه‌ریزی و حمایت شهرداری ساماندهی می‌شود، تصریح کرد: بسترهای مناسب و زیبنده چهره شهر بندرعباس باید محیا شود تا فضای کسب و کار مردم مناسب‌تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهر بندرعباس در طول سال چالش‌های زیادی پیرامون عرضه میوه و تره‌بار خودرویی دارد و در نقاط مختلف شهر به شکل پراکنده خودروهای حامل میوه مستقر می‌شود و در این طرح تلاش می‌شود میوه‌فروشان به شکل متمرکز در حاشیه بلوار شهید رجایی ساماندهی شوند.

نوبانی اظهار امیدواری کرد: کسبه بلوار شهید رجایی از طرح ساماندهی استقبال کنند تا در فضای مناسب به کسب و کار خود ادامه دهند.

کد خبر 589805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.