خلق آثار هنری از ویژگی‌های ممتاز شهر تهران است

شهردار تهران گفت: خلق آثار هنری از ویژگی‌های ممتاز این کلان‌شهر است، لذا در مجموعه مدیریت شهری از آثار هنری و خالق آنها حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در هفتمین جایزه هنری غدیر، اظهار کرد: در توصیف‌هایی که از سوی سه هنرمند فرهاد قائمیان (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) بهروز شعیبی (کارگردان و بازیگر) و محمد معتمدی (خواننده) شد، حکایت از یکرنگی بود و آنچه که در هنر این افراد جلوه‌گری کرده از درون آنها جوشیده و به تصویر کشیده شده است و ما نیز نظاره‌گر این زیبایی‌ها بودیم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های غدیر، پیوستگی با محبت، امامت و اهل بیت (ع) است، از این‌رو بسیار خشنود هستم در هفتمین جایزه هنری غدیر در موزه آئینی امام علی (ع) بعد از دو سال وقفه به دلیلی که بر جهان گذشت (پاندمی کرونا) گردهم آمدیم و این سه هنرمند را به عنوان سه الگو مورد تمجید قرار می‌دهیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌هایی که باید در شهر تهران به آن توجه شود، توجه به بعد هنری است؛ زیرا تهران به جز پایتخت نظام اسلامی ایران هویت دیگری ندارد و این بی‌هویتی بسیار سخت است، تصریح کرد: وقتی به در و دیوار تهران نگاه می‌کنیم، شاهد هویت چندانی نیستیم و این بی‌هویتی در کلان‌شهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین کلان‌شهر غرب آسیا با داشتن بیشترین فرهیخته، دانشمند و بزرگ‌ترین دانشگاه‌ها در حوزه فناوری نیز مشهود است.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از فرهاد قائمیان (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) بهروز شعیبی (کارگردان و بازیگر) و محمد معتمدی (خواننده) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران تجلیل شد.

کد خبر 589789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.