اجرای ۲ شب جنگ شادی در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به دنبال ایجاد فضای شاد و مفرح در شهر جنگ شادمانه در مدرسه آزادگان خیابان بهشت و ویژه‌برنامه «پیر شی الهی» در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جامعه برای پویایی بیشتر و ایجاد فضای مناسب برای زندگی شهروندان نیازمند تأمین و گسترش زمینه‌های افزایش نشاط و طراوت فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شاد زیستن یکی از حقوق شهروندان است، افزود: شهرداری منطقه ۹ تلاش کرده است که با برنامه‌ریزی‌های لازم، مجموعه جشن‌های تابستانی را با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی میان شهروندان منطقه برگزار کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: جنگ شادمانه امروز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه_ از ساعت ۲۱ در مدرسه آزادگان واقع در خیابان بهشت ویژه عموم شهروندان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های شادمانه و جشن‌های مردمی تأثیر بسزایی در افزایش سطح شادی جامعه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اجرای نمایش طنز با آموزه‌های شهروندی، مسابقه، تقلید صدا و نورافشانی از جمله برنامه‌هایی است که در این جشن ارائه می‌شود.

قاضی‌عسگر از اجرای ویژه‌برنامه «پیر شی الهی» کاری از گروه تئاتر پژوهش مهر خبر داد و افزود: این ویژه‌برنامه در راستای ارج نهادن به سالمندان ارشد و با محوریت سالمندی موفق فردا _جمعه سی‌ویکم تیرماه_ از ساعت ۲۱ در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه اجرا خواهد شد.

کد خبر 589763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.