ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ آماده افتتاح است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ حدفاصل چهارراه تختی و میدان امام حسین(ع) با ۹۸ درصد پیشرفت عملیات اجرایی، آماده افتتاح است.

به گزارش ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان، تأمین ایمنی محدوده تاریخی میدان نقش جهان و بازار بزرگ اصفهان بوده است که این این مسئله، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در آن منطقه را به یک ضرورت تبدیل کرده بود.

وی افزود: ایستگاه شماره ۲۷ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با نام ایستگاه چهارباغ که حدفاصل چهارراه تختی و میدان امام حسین (ع) قرار دارد با ۹۸ درصد پیشرفت عملیات اجرایی، آماده افتتاح است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز برای این ایستگاه مهیا شده است و به‌زودی در خدمت شهر و شهروندان قرار می‌گیرد.

مطلبی خاطرنشان کرد: ایستگاه آتش‌نشانی چهارباغ به صورت مشترک با مشارکت مناطق یک و سه شهرداری اصفهان راه اندازی می‌شود و اقدام مؤثری در راستای تأمین ایمنی محدوده میدان نقش جهان و بازار بزرگ اصفهان است.

وی با اشاره به احداث ایستگاه آتش‌نشانی محدوده میدان حج، گفت: این ایستگاه با مشارکت منطقه هفت شهرداری اصفهان در حال احداث است و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 589751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.