نوسازی تمثال شهدا در سطح شهر بروجرد

مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد گفت: با هدف کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زیباسازی بصری سطح شهر با نوسازی تمثال مبارک شهدا در تمام معابر سطح شهر دنبال می‌شود.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح مرمت استندها و نوسازی تمثال مبارک شهدا در سطح شهر آغاز شده است و در تمام مناطق شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران امروز وامدار شهدا است و نام و یاد ایثارگران و جان‌برکفان باید تا همیشه تاریخ بر تارک این کشور بدرخشد، افزود: همواره در برنامه‌های خود بر حفظ نام و یاد شهدا تاکید داریم و در این راستا، نوسازی تمثال مبارک شهدا در سطح شهر بروجرد را آغاز کرده‌ایم.

مدیر اداره زیباسازی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با هدف کمک به ترویج ایثار و شهادت، نوسازی تمثال مبارک شهدا در تمام معابر شهر انجام می‌شود.

گودرزی با اشاره به آغاز به کار طرح تعویض تمثال مبارک شهدا، تصریح کرد: با توجه به نصب تمثال مبارک شهدا در سال‌های قبل، استند و تمثال‌ها دچار فرسودگی و آسیب شده است و اداره زیباسازی شهرداری طرح تعویض آن‌ها را در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: طرح تعویض تمثال مبارک شهدا، با هدف کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زیباسازی بصری سطح شهر با برنامه‌ریزی دقیق، در تمام معابر انجام می‌شود.

کد خبر 589748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.