گل‌گهر، مقصد بعدی پاتوسی+ عکس

آیاندا پاتوسی می‌خواهد از فولاد جدا شود، اما با وجود خداحافظی وی در اینستاگرام، مدیرعامل تیم خوزستانی او را بازیکن فولاد می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان و آیاندا پاتوسی در هیاهوی پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات، در مرحله جدیدی قرار گرفته‌اند و تکلیف آینده بازیکن اهل آفریقای‌جنوبی فولاد همچنان نامعلوم است.

عصر روز گذشته، آیاندا پاتوسی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از فولاد خداحافظی کرد تا جدایی‌اش از قرمزپوشان خوزستانی را به همگان اعلام کند.

او در ادامه این انتشار پست خداحافظی‌اش نوشت:

حمایت و تشویق در روزهای سخت و خوب، جدایی‌ناپذیر بود؛ من فقط با حضور در باشگاه فولاد به‌عنوان یک بازیکن تجربه کسب کردم؛ برای همیشه قدردان دشواری‌هایی خواهم بود که تا اینجای کار من را پرورش داده است. چیزی جز بسیاری از خاطرات خوب در دوران حضورم در باشگاه فولاد به اشتراک نخواهیم گذاشت. بهترین‌ها برای آینده.

البته با وجود این خداحافظی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به جدایی پاتوسی اعلام کرده است هر تیمی که بخواهد با پاتوسی قرارداد ببندد تبعات حقوقی در انتظارش خواهد بود؛ او با باشگاه فولاد قرارداد دارد و نمی‌تواند جدا شود.

همچنی شنیده می‌شود آیاندا پاتوسی هافبک فصل گذشته تیم فولاد خوزستان، مورد توجه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر قرار گرفته و مذاکرات باشگاه سیرجانی با این بازیکن آغاز شده است.

کد خبر 589726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.