دردسر تازه استراماچونی با جدایی دیاباته و عزت‌اللهی از الغرافه!

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال الغرافه قطر با خط‌زدن عزت‌اللهی و دیاباته از لیست فصل آینده‌اش، خودش را وارد چالش پیدا کردن جانشین قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الغرافه قطر به سرمربی‌گری آندره‌آ استراماچونی، تغییر و تحولاتی در میان بازیکنانش رقم زد. به‌دنبال این تغییرات در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، سعید عزت‌اللهی لژیونر ملی‌پوش این تیم به‌همراه شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال، از الغرافه جدا شدند.

استراماچونی از پنج لژیونر خود چهار لژیونر را در لیست خروج قرار داد که بر این اساس سعید عزت‌اللهی و شیخ دیاباته در این لیست بودند؛ همچنین جدایی دیاباته از این تیم قطری روز گذشته رسمی شد.

طبق گزارش نشریه «الرایه» سرمربی ایتالیایی بعد از خط زدن چهار لژیونر خود دچار مشکل در پیدا کردن جایگزین شده است؛ یاسین براهیمی تنها خرید رسمی الغرافه در نقل‌وانتقالات تابستانی است.

این نشریه در ادامه نوشت: استراماچونی اکنون نیاز به سه لژیونر دیگر دارد تا در تابستان به‌خدمت بگیرد ولی بعد از جدایی عزت‌اللهی و دیاباته برای پیدا کردن جایگزین کار سختی دارد تا در پست‌های میانی و تهاجمی تیمش را برای فصل جدید تقویت کند.

کد خبر 589721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.