بی‌توجهی کریم انصاری‌فرد به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس!

کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم فوتبال آ.اک.آتن یونان به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس توجهی نکرده و نمی‌خواهد به لیگ ایران بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم انصاری‌فرد، مهاجم دو فصل اخیر تیم فوتبال آ. اک. آتن یونان یک‌فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما سرمربی آ. آک او را در لیست مازاد قرار داده و کریم در آستانه ترک زردپوشان یونانی قرار گرفته است.

در روزهای اخیر، خبر از قرار گرفتن نام انصاری‌فرد در لیست خروج باشگاه آ. اک می‌رسد؛ خصوصاً اینکه مهاجم ایرانی به‌همراه کاروان تیم برای برپایی اردوی پیش‌فصل، راهی هلند نشده است.

سایت gazzetta یونان نیز به‌تازگی در مطلبی نوشته است: «گزارش‌ها از ایران حاکی از آن است که پرسپولیس تلاش‌های تازه‌ای برای کریم انصاری‌فرد انجام می‌دهد، اما مهاجم آ. اک تاکنون به درخواست‌های این باشگاه توجهی نکرده است!»

علاوه‌بر پیشنهاد پرسپولیس به کریم انصاری‌فرد، باشگاه فولاد خوزستان و تراکتور تبریز نیز خواهان جذب کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران هستند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد، انصاری‌فرد تمایل دارد فوتبال خود را در یونان ادامه بدهد، اما هنوز وی تصمیمی در خصوص تیمش در فصل آینده تصمیمی نگرفته است.

کد خبر 589707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.