یادواره ملی شهدای سازمان بهزیستی برگزار شد

مراسم یادواره ملی شهدای سازمان بهزیستی با عنوان (غریب‌تر از غریب) امروز با حضور رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌سانی بنیاد شهید وامور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده روز چهارشنبه در یادواره ملی شهدای بهزیستی اظهار کرد: شهدای سازمان بهزیستی در کانون گرم خانواده نبوده و درد بی پدری را چشیدند و به نوعی تحت سرپرستی بهزیستی بودند اما با تمام این مشکلات آنقدر شخصیت‌های قوی و ممتازی داشتند که زمانی که بهانه‌های زیادی برای کمبودهای عاطفی داشتند، با درک این مسئله که دین خدا نیاز به یاری دارد در مسیر فرمان نایب امام زمان حرکت و جان خود را در این راه فدا کردند.

وی ادامه داد: در جامعه امروز ما، به ظاهر هنگامی که به شخصیت خانواده شهدا نگاه می‌شود اینگونه برداشت می‌شود که خانواده‌هایی هستند که مشکلات اقتصادی نداشته و از جهت اعتقادی هم کاملاً در محضر دین خدا هستند، اما این شهدا در بستر ناهمواری که داشتند رشد یافتند.

قاضی‌زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: این شهدا همواره به ما نشان می‌دهند که مسیر خدا باز است، طوری که اگر در قیامت از ما سوال شود که چرا از مسیر درست غافل شدید بهانه‌ای نداریم زیرا این شهدا حجت‌هایی برای ما بودند که با وجود زندگی سخت به این درجه رسیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ما نمی‌توانیم نداشته‌های خود را برای عدول از فرمان الهی بهانه قرار دهیم. چهره‌های ممتاز این جلسه مادران شهیدی هستند که برای شهدای غریب و یتیم که شاید پس از آنها کسی نبوده که از آنها یاد کند و یاد این شهدا را گرامی نگه دارد و به یاد آنها مجلس برگزار کنند، مادر هستند، مانند مادر شهیدان خالقی پور که با داشتن سه فرزند شهید سرپرستی یک شهید بهزیستی را برعهده گرفت و گفت از امروز من مادر چهار شهید خواهم بود.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: هربار که توفیق پیدا می‌کنیم برای سر زدن به خانواده شهدا مواجه می‌شویم با این موضوع که واقعاً شهدا زنده‌اند و با خانواده‌هایشان در ارتباط هستند و آنها را دستگیری می‌کنند که نمونه‌های بسیاری را هم مشاهده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: امروز دشمن در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند تا به ما ضربه بزند و ما امیدواریم به برکت خون همین شهدا که مسیر را برای ما باز و ملت را راهنمایی می‌کنند جزو گمراهان نخواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از سازمان بهزیستی به خاطر همکاری برای برپایی این گردهمایی گفت: این امر باعث جریان‌سازی خواهد بود تا راه شهدا ادامه‌دار باشد.

کد خبر 589694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.