جشنواره گل‌دهی لاله‌های تالابی بندرانزلی

مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی از برگزاری هفتمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندر انزلی خبر داد و گفت: این مراسم فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حامد سمیعی با اشاره به برگزاری عصر فرهنگی هفتمین جشنواره گلدهی لاله‌های تالابی بندر انزلی، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این برنامه پنج‌شنبه_ سی‌ام تیرماه سال‌جاری_ از ساعت ۱۶ الی ۲۴ در مجموعه طرح دریای شهرداری واقع در انتهای خیابان پاسداران بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این عصر فرهنگی، افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی، کارگاه‌های آموزشی محیط زیستی، کارگاه‌های فرهنگی و هنری، مسابقه پرواز بادبادک‌ها و ساخت مجسمه‌های شنی همچنین حضور هنرمندان و طنزپردازان از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه برگزاری کارگاه محیط زیستی در حوزه مدیریت پسماند برای کافه‌داران یکی از برنامه‌های جانبی این عصر فرهنگی است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد شور و نشاط اجتماعی همچنین سلامت روح و روان در سطح جامعه است.

سمیعی با بیان اینکه اجرای چنین برنامه‌هایی در حوزه گردشگری نیز اهمیت دارد، تصریح کرد: ایجاد زمینه برای ماندگاری گردشگران نیز یکی از اهداف برگزاری این عصر فرهنگی است.

وی تاکید کرد: ضمن اینکه در حوزه‌های مختلف از جمله فعالیت فرهنگی در حوزه محیط زیست می‌تواند کارهای خوبی در پی داشته باشد و بازخورد آن مثبت خواهد بود.

مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرانزلی گفت: پرداختن به چنین موضوعاتی می‌تواند نقش بسیار کوچکی در شناساندن تالاب زیبای بندرانزلی همچنین راه‌های کمک‌رسانی به تالاب داشته باشد، اما قطعاً نجات تالاب نیاز به یک همت بزرگ از سوی اقشار مختلف جامعه و حتی اقدامات فراملی می‌طلبد.

منبع: ایسنا

کد خبر 589678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.