لواندوفسکی: بایرن نیازی به جانشینی من ندارد

ستاره سابق تیم بایرن مونیخ معتقد است که تیم او می تواند از پس دنیای بدون او بربیاید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رابرت لواندوفسکی اذعان کرده است که بایرن مونیخ پس از انتقالش به بارسلونا، تیم آلمانی نیازی ندارد جایگزینی برای او به خدمت بگیرد.

لواندوفسکی با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی به بارسا پیوست و به حضور هشت ساله خود در آلیانز آرنا پایان داد. گفته می‌شود که جدایی ملی‌پوش لهستانی باعث تضعیف بایرن شده، اما خود این بازیکن اصرار دارد که یولیان ناگلزمن هنوز گزینه‌های بسیار باکیفیتی برای استفاده در خط حمله در اختیار دارد.

سادیو مانه تا به اینجای تابستان تنها بازیکن جدید بایرن در خط حمله بوده است، اما لواندوفسکی انتظار دارد غول‌های آلمانی بدون او به خوبی خود را با شرایط جدید تطبیق دهند. این بازیکن ۳۳ ساله به اسپورت بیلد گفت: فکر می‌کنم بایرن آنقدر بازیکنان تهاجمی با استعداد دارد که لزوماً نیازی به شماره ۹ یعنی یک مهاجم مرکزی واقعی نداشته باشد. خط حمله بایرن فوق‌العاده است. آن‌ها می‌توانند شرایط را به خوبی مدیریت کنند حتی بدون حضور من در این تیم.

روبرت لواندوفسکی در آخرین تمرین خود در لباس بایرن با هم تیمی‌هایش و برخی از کادر فنی این باشگاه خداحافظی کرد. حالا بایرن باید برای فصل آینده با کینگزلی کومان، لروی سانه، توماس مولر و جمال موسیالا به همراه سایر بازیکنان تهاجمی به فکر درخشیدن باشد.

بایرن در حال حاضر یک تور پیش فصل در ایالات متحده را برگزار کرده و روز پنجشنبه نیز برابر دی سی یونایتد بازی خواهد کرد.

کد خبر 589662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.