گیتی‌پسند یک - صنایع هرمزگان ۲/نخستین شکست زودهنگام گیتی‌زن‌ها در لیگ مقابل تیم تازه‌وارد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ‌برتر فوتسال در خانه صنایع‌پشتیبان هرمزگان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد؛ در تقابل میان تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و تیم تازه لیگ‌برتری‌شده صنایع‌پشتیبان در هرمزگان، میزبان موفق شد خیلی‌زود یک شگفتی را رقم بزند و با نتیجه ۲ بر یک قهرمان فوتسال ایران را شکست بدهد.

در این دیدار محمد کشاورز سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی، میثم خیام، مهدی کریمی، مسعود یوسف و بهزاد رسولی را در اختیار داشت.

در این دیدار، تیم فوتسال صنایع‌پشتیبان ابتدا با ۲ گلِ علی جوذری و جعفر نجفی از حریف سرسخت خود پیش افتاد؛ در ادامه مهدی کریمی موفق شد یکی از گل‌های خورده گیتی‌پسند را جبران کند، اما مقاومت بازیکنان صنایع شکسته نشد.

در نهایت صنایع‌پشتیبان با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست‌دادن گیتی‌پسند شد تا نخستین باخت مدعی عنوان قهرمانی در هفته دوم و در دیداری غیرقابل پیش‌بینی اتفاق بیفتد.

گیتی‌پسند هفته نخست مقابل سفیرگفتمان تهران جشنواره گل به‌راه انداخت و این تیم را ۹ بر صفر شکست داده بود؛ صنایع‌پشتیبان نیز در خانه فردوس قم به تساوی یک بر یک رسید و نخستین امتیازش در تاریخ لیگ‌برتر را به‌دست آورد.

گیتی‌پسند، روز سوم مردادماه در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر در ورزشگاه پیروزی اصفهان مقابل قندکاترین آمل دیگر تیم تازه‌وارد لیگ‌برتر صف‌آرایی خواهد کرد.

کد خبر 589660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.