اولین بازی هالند در سیتی چه زمانی خواهد بود؟

همه هواداران سیتی مشتاقانه منتظر هستند تا هالند بالاخره پیراهن آبی آسمانی را تن کرده و اولین بازی خود برای این تیم را انجام دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ارلینگ هالند به منچسترسیتی قول داد که داستان اصلی انتقالات تابستان امسال باشد و همه چیز خیلی زود میان او و سیتی به نتیجه رسید تا هواداران آبی‌های منچستر منتظر رونمایی از جنگجوی نروژی خود باشند.

روز سیزدهم ژوئن بود که منچسترسیتی اعلام کرد آینده‌دارترین مهاجم فوتبال جهان را به خدمت گرفته است. بازیکنی که در ۲۱ سالگی، تأثیر بی‌نظیری از خود در فوتبال به جای گذاشت و آمار گلزنی او برای ترساندن باتجربه‌ترین مدافعان نیز کافی است؛ ۱۳۴ گل در ۱۸۲ بازی!

هالند ۲۹ گل از این گل‌ها را با سالزبورگ به ثمر رساند، جایی که تنها با انجام ۲۷ بازی توجهات را به خود جلب کرد. او سپس در ۸۸ بازی برای بوروسیادورتموند ۸۵ گل به ثمر رساند و خود به سطح اول فوتبال جهان رساند. اکنون ارلینگ هالند گام دیگری در مأموریت خود برای تسلط بر فوتبال برداشته است. او به منچستر، تحت هدایت پپ گواردیولا، نقل مکان کرد، زیرا این باشگاه در تلاش است تا در نهایت لیگ قهرمانان اروپا را که مدت‌ها در انتظارش است به دست بیاورد. آنها میلیون‌ها دلار صرف این هدف کرده‌اند و به نظر می‌رسد که بالاخره زمان مناسب برای رسیدن به آن فراهم رسیده است.

همه هواداران سیتی مشتاقانه منتظر هستند تا هالند بالاخره پیراهن آبی آسمانی را تن کند. پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن اولین بازی خود را برای منچسترسیتی در هیوستون تگزاس در یک بازی دوستانه انجام دهد.

کالوین فیلیپس، جولیان آلوارز و دروازه بان استفان اورتگا نیز اولین بازی خود زیر نظر گواردیولا را مقابل کلاب آمریکا انجام خواهند داد. با این حال شکی نیست که همه توجهات معطوف به هالند است. بازی سیتی مقابل کلاب آمریکا می‌تواند نشان دهد که پپ در نظر دارد از هالند در چه پستی درون زمین مسابقه استفاده کند.

دوران هالند در سیتی در شرف آغاز شدن است و بسیاری از منتقدان او که باور داشتند این بازیکن تنها در لیگ بوندسلیگا می‌تواند موفق ظاهر شود، حالا می‌توانند بالاخره ببینند که آیا هالند مرد میدان لیگ جزیره و رقابت‌های سنگین لیگ قهرمانان اروپا هست یا خیر.

کد خبر 589658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.