۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
مذاکره بارسا با مدافع چلسی

بارسلونا تمام تلاش خود را برای جذب مدافع اسپانیایی چلسی انجام می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه بارسلونا پیش از این تاکید کرده بود زمانی که رافینیا، عثمان دمبله و روبرت لواندوفسکی با بارسلونا قرارداد امضا کنند، مدیریت این تیم روی تقویت خط دفاعی خود تمرکز خواهد کرد.

اشاره رئیس بارسلونا به خرید احتمالی دو مدافع چلسی، مارکوس آلونسو و سزار آزپیلیکوئتا بود. اختلافاتی در مورد این دو بازیکن اسپانیایی وجود دارد و بارسلونا در ابتدا تمام تلاش خود را روی رقم زدن انتقال آزپیلیکوئتا متمرکز خواهد کرد.

زمانی که چلسی جانشینی برای کاپیتان خود پیدا کند، کاتالان‌ها این قرارداد را نهایی خواهند کرد. با این حال، یافتن جانشین برای آزپیلی ساده نیست چرا که او هم تجربه زیادی دارد و هم در تمامی پست‌های دفاعی می‌تواند بازی کند. در این پنجره نقل و انتقالات، یافتن بازیکنی با شرایط وی دشوار خواهد بود.

چلسی سعی کرده برای حل مشکل نبود جایگزین برای آزپیلیکوئتا زمان بخرد و استراتژی آنها این است که در خط حمله نیز یک بازیکن با کلاس بالا خریداری کنند. گفته می‌شود رقم قرارداد مدافع اسپانیایی نزدیک به ۹ میلیون یورو خواهد بود. این مقدار همان مبلغی است که چلسی یک دهه پیش برای خرید این بازیکن به المپیک مارسی پرداخت کرده بود.

در حال حاضر باشگاه چلسی جوسکو گواردیول، پرسنل کیمپمبه و ژولس کانده را نیز در رادار خود دارد و امیدوار است بتواند یکی از این بازیکنان را برای تقویت خط دفاعی خود به خدمت بگیرد. انتظار نمی‌رود آزپیلیکوئتا قبل از اینکه باشگاه چلسی خط دفاعی خود را تقویت کند، لندن را ترک کند. زمانی که چلسی راه حلی برای این مشکل بیاید، می‌توان منتظر انتقال آزپیلیکوئتا به بارسا نیز بود.

کد خبر 589642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.