خط و نشان ستاره جدید بارسلونا برای رئال مادرید

رافینیا به شانس بالای تیمش برای قهرمانی در مسابقات این فصل لالیگا امید دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، رافینیا وینگر برزیلی، اولین بازی خود به عنوان بازیکن بارسلونا را بامداد امروز انجام داد و از حضور در ترکیب آبی‌اناری‌ها احساس خوبی داشت.

بازیکن سابق لیدز یونایتد پس از مدتی تلاش سران بارسلونا بالاخره راهی این تیم شد و توانست به آرزویش برسد. او که پیشنهادات زیادی دریافت کرده بود و حتی در آستانه پایان لیگ جزیره به بارسلونا بسیار نزدیک شده بود، پس از عدم سقوط تیمش به دسته پایین‌تر طی مذاکرات طولانی بالاخره تیم سابقش را به مقصد اسپانیا ترک کرد.

رافینیا در اولین بازی پیش فصل خود در ایالات متحده، مقابل اینتر میامی سی اف یک گل زد و دو پاس گل نیز داد تا عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و در همین ابتدای کار به هواداران بارسا ثابت کند که می‌تواند مهره تأثیرگذاری برای این تیم در فصل جاری باشد.

در دیداری که شنبه آینده در لاس وگاس برگزار می‌شود، رئال مادرید در برابر بارسا بازی خواهد کرد تا یک رقابت هیجان انگیز و مهیج را در آمریکا شاهد باشیم. رئال مادرید فصل گذشته هم لالیگا را کسب کرد و هم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا رقیب دیرینه خود را نقره داغ کند.

علی رغم فرم خوبی که رئالی ها در فصل گذشته ثبت کردند، رافینیا به شانس بالای تیمش برای قهرمانی در مسابقات این فصل لالیگا امید دارد: خیلی خوشحالم که اولین گلم را زدم. بازی خوبی بود. سعی کردم یک بازی خوب داشته باشم. خیلی خوشحالم و امیدوارم به آن ادامه دهم. یک بازیکن همیشه سعی می‌کند به هر تیمی گل بزند، اما اگر در دربی و برابر رقیب سنتی باشد، انگیزه برای گلزنی بسیار بیشتر می‌شود. با این حال مهمترین چیز پیروزی است اما به نظر من ما بهتر از رئال مادرید هستیم.

او در ادامه با قدردانی از عملکرد هم تیمی‌هایش اظهار کرد که بازی با آنها واقعاً آسان است، زیرا آنها همه چیز را بسیار ساده‌تر می‌کنند. وی در این خصوص افزود: بارسلونا چندین بازیکن جوان با استعداد دارد. آنها کارهای بزرگی انجام می‌دهند. آنها همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و این حیرت‌آور است.

کد خبر 589609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.