نقص فنی؛ علت تاخیر در پرواز اصفهان-اهواز هواپیمایی کارون

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز اصفهان-اهواز در شب گذشته (بیست‌وهشتم تیرماه)، به علت نقص فنی تاخیر داشته و صبح امروز در ساعت ۱۱ به سمت اهواز انجام شد.

محمدحسین عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص علت تأخیر در پرواز اصفهان-اهواز در شب گذشته (بیست‌وهشتم تیرماه) اظهار کرد: این پرواز به علت نقص فنی هواپیما در شب گذشته انجام نشد.

وی افزود: در پی نقص فنی به وجود آمده برای هواپیما به مسافران اعلام شد که به منازل خود بازگشته و منتظر اعلام فرودگاه مبنی بر انجام پرواز باشند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: صبح امروز به مسافران اطلاع رسانی شد که به فرودگاه مراجعه کنند و این پرواز در ساعت ۱۱ صبح انجام شد.

به گزارش ایمنا، بنا بر اعلام مسافران، پرواز هواپیمایی کارون که قرار بود شب گذشته شهر اصفهان را به مقصد اهواز ترک کند؛ بنابر دلایلی نامشخص تأخیر داشته و با اعتراض گسترده‌ای از سوی مسافران این شرکت هواپیمایی همراه شده است. در ابتدا قرار بود پرواز این شرکت هواپیمایی شب گذشته در ساعت ۲۲ انجام شود اما بنابر دلایل نامعلوم این پرواز به ساعت ۱۱:۱۵ شب موکول شد.

با نزدیک شدن به ساعت اعلام شده، بار دیگر ساعت پرواز را به تأخیر انداختند و حرکت آن به ساعت ۱۲:۳۰ تغییر کرد. با توجه به ساعت اعلام شده اما به مسافران در ساعت دو بامداد اجازه ورود به هواپیما را دادند و بعد از ۴۰ دقیقه بلاتکلیفی، مسافران را از هواپیما خارج و آنها را به سالن انتظار فرودگاه اصفهان هدایت کردند.

کد خبر 589606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.