کلید انتقال رونالدو به اتلتیکو در دستان سیمئونه

عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مسئله‌ای است که رونالدو را به فکر انداخته و باعث شده تا او از تور پیش فصل تیمش جا بماند تا به فکر جدایی باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، وسوسه جذب کریستیانو رونالدو برنامه‌های اتلتیکو مادرید را مختل کرده و هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً این باشگاه مادریدی در حال تلاش برای رقم زدن انتقال ستاره پرتغالی هست یا خیر.

اتلتیکو مادرید اعلام کرده است که شرایط سختی در پنجره نقل و انتقالات دارد و نمی‌تواند به سادگی بازیکنی خریداری کند. آن‌ها برای خرید رونالدو نیاز به تأمین اعتبارات مالی فراوانی دارند و حتماً باید حداقل فروش یک بازیکن این تیم رقم بخورد تا سپس شاهد اقدام آن‌ها برای رونالدو باشیم.

البته اینطور نیست که در حال حاضر همه چیز به اتلتیکو مادرید بستگی داشته باشد و از سوی دیگر باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است که برنامه‌ای برای فروش فوق ستاره خود ندارد. با این وجود، عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مسئله‌ای است که رونالدو را به فکر انداخته و باعث شده تا او از تور پیش فصل تیمش جا بماند.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو جایی در تیم سیمئونه ندارد. نه تنها از نظر اقتصادی چرا که سقف حقوق این باشگاه تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند و فروش ۴۰ میلیونی هم باید در دستور کار آن‌ها قرار بگیرد، بلکه اتلتیکو مادرید مهاجمان خوبی نیز در اختیار دارد و جا دادن کریستیانو در کنار بازیکنانی چون ژائو فلیکس، گریزمان و موراتا ساده نیست. اگرچه کریس بازیکنی است که همیشه توانمندی‌های خود را ثابت کرده و قطعاً جز گزینه‌های اول سیمئونه خواهد بود، اما او نمی‌خواهد سایر مهاجمین تیمش از بازی در مادرید ناراضی باشند.

از بین مهاجمان کنونی اتلتیکو، موراتا بیش از همه ممکن است راهی تیم جدیدی شود. او که به عنوان بازیکن قرضی در یوونتوس توپ می‌زد، حالا دوباره به اتلتیکو برگشته و باشگاه سابق رونالدو گفته است که نمی‌خواهد موراتا را خریداری کند. از سوی دیگر گریزمان و فلیکس از بازیکنانی هستند که نقش محوری در تاکتیک‌های سیمئونه ایفا می‌کنند و فروش این بازیکنان اصلاً قابل انتظار نیست.

اتلتیکو مادرید اصرار دارد که خرید کریستیانو رونالدو در حال حاضر از نظر اقتصادی کاملاً غیرممکن است. البته باید صادقانه گفت که برای اتلتیکو این مسئله یک واقعیت محض است! وضعیت نقدینگی باشگاه و قوانین لالیگا اتلتی را محدود کرده، به همین دلیل جذب ناهوئل مولینا، مدافع راست مورد نظر سیمئونه نیز تبدیل به کاری دشوار برای آن‌ها شده است. با این حال باید به یاد داشت که خرید لوئیز سوارز در سال ۲۰۲۰ و خرید گریزمان در سال ۲۰۲۱ نیز در نگاه اول غیرممکن بود.

اتلتی عملیات خود را برای جذب کریستیانو رونالدو با جدیت شروع نکرده است. آنها منتظرند تا ببینند اوضاع چگونه پیش می‌رود، اما همیشه چشم و حواسشان به اعداد و ارقام است. به نظر می‌رسد آنچه کریستیانو رونالدو می‌خواهد و تصمیمی که این بازیکن در نهایت می‌گیرد کلید نهایی تمام این ماجراها باشد، زیرا طرف دیگر مثلث یعنی باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر عقب نشینی نمی‌کند و مربی این تیم اریک تن هاگ در مورد خروج رونالدو صحبت نکرده است.

کد خبر 589592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.