اجرای تمهیدات پیشگیرانه در نقاط حادثه‌خیر شهری

شهردار کاشان بر اجرای تمهیدات پیشگیرانه در نقاط حادثه‌خیز شهری تاکید کرد و گفت: ایمن‌سازی نقاط و تقاطع‌ها، آزادسازی معابر و بازگشایی گره‌های ترافیکی به منظور تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان از مواردی است که به پیمانکاران پروژه‌های شهری گوشزد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در حاشیه بازدید از نقاط حادثه‌خیز منطقه چهار بر تسریع فرآیند ایمن‌سازی این نقاط تأکید کرد و خواستار اجرای تمهیدات پیشگیرانه در این زمینه شد.

وی در این بازدید که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان انجام شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نقاط حادثه‌خیز، آخرین نکات فنی این نقاط را به متولیان این حوزه ارائه کرد.

شهردار کاشان تاکید کرد: ایمن‌سازی نقاط و تقاطع‌ها، آزادسازی معابر و بازگشایی گره‌های ترافیکی به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان از مواردی است که به پیمانکاران پروژه‌های شهری گوشزد شد.

بخشنده‌امنیه ادامه داد: بعضی ناهمواری‌های ایمنی در حوزه ترافیک شهری و ایمنی حمل‌ونقل نه تنها کارآمد نیست بلکه حادثه ساز نیز می‌شود که باید در این زمینه کارشناسی عمل کرد.

به گزارش ایمنا، میدان عامریه، ورودی به بلوار الهیه، محور امیر کبیر، تقاطع شهید مسچی، تقاطع جاده سلامت با خیابان شهید جانجانی و شهرک خاتم‌الانبیاء ازجمله نقاطی بود که در دستور کار این بازدید میدانی قرار گرفت.

کد خبر 589587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.