پدر و مادر نوزاد رهاشده در قبرستان صالحین پیدا شدند

مدیرکل بهزیستی لرستان از شناسایی خانواده نوزاد سه ماهه پیدا شده در قبرستان صالحین خبر داد و گفت: این کودک امروز تحویل خانواده پدری می‌شود.

به گزارش ایمنا، همایون عمودی‌زاده درخصوص نوزاد سه ماهه پیدا شده در قبرستان صالحین خرم‌آباد، اظهار کرد: این کودک توسط سروان بسطامی از عوامل انتظامی پاسگاه شماره ۱۲ در منطقه خضر شناسایی شده بود.

وی با بیان اینکه خانواده این کودک پیدا شده است، افزود: مادر و پدر این کودک سازگاری نداشتند و براساس اظهارات مادربزرگ وی، مادر کودک اعتیاد داشته و کودک نیز نزد مادربزرگ نگهداری شده و مادر در حالت قهر بوده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: مادر کودک درخواست گرفتن بچه را از مادربزرگش کرده و گفته می‌خواهد کودک را خودش نگهداری کند اما به دنبال این موضوع پس از گرفتن بچه، وی را سر راه گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه کودک پیدا شده برخی مسائل و مشکلات درمانی دارد که در بیمارستان بستری شده است و پس از انجام برخی آزمایشات مشخص شد که کودک بیماری کبدی و گوارشی دارد، خاطرنشان کرد: عصر روز گذشته کارهای مربوط به تحویل کودک به خانواده در مجموعه قوه قضائیه انجام نشد اما امروز بچه را تحویل خانواده پدری می‌دهیم. بحث درمانی کودک توسط همکاران پیگیری می‌شود و این کودک خانواده دارد و امروز تحویل خانواده می‌شود.

منبع: رکنا

کد خبر 589582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.