اهمیت مکان‌یابی صحیح برای جانمایی  کیوسک‌های خدماتی

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهروندان برای نصب و واگذاری کیوسک خدماتی در سطح شهر درخواست بالایی دارند و مدیریت شهری باید راهکاری در این زمینه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه _ در صد و سومین جلسه پارلمان شهری، اظهار کرد: در این جلسه مکان‌یابی جدید، تصویب جانمایی کیوسک‌ها در سطح شهر و تجدید دو مناقصه پروژه عمرانی بهسازی معابر بافت فرسوده به دلیل نبود تناسب قیمت برندگان مناقصه با برآورد کارشناسی، بررسی شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی مشاغل شهری مهم است، ادامه داد: با توجه به پیشنهاد سازمان مشاغل شهری و تعداد بالای درخواست شهروندان برای نصب و واگذاری کیوسک خدماتی در سطح شهر در جلسه شورای اسلامی شهر با برگزاری مناقصه برای مکان کیوسک‌هایی که مناسب خدمات هستند، موافقت شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: دو مناقصه در خصوص پروژه عمرانی بهسازی معابر بافت فرسوده شهری به دلیل نبود تناسب قیمت برندگان مناقصه با مبلغ برآورد کارشناسان شهرداری شهرکرد به تصویب شورای اسلامی شهر نرسید.

نارضایتی مردمی از فعالیت مشاغل مزاحم در بافت مسکونی شهرکرد

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرکرد در خصوص افزایش نارضایتی مردمی از فعالیت بعضی از اصناف در بافت مسکونی شهرکرد، اظهار کرد: مسئولان باید شهرک‌های ویژه مشاغل مزاحم را جهت آرامش شهروندان راه‌اندازی کنند تا این مشکل رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت مشاغل مزاحم در بافت شهری اشتباه است، گفت: لازم است بدانیم سهل‌انگاری شده و از فعالیت این‌گونه مشاغل داخل شهر جلوگیری نشده است، در حال حاضر دیگر ادامه فعالیت این مشاغل در بافت مسکونی امکان‌پذیر نیست و شورای اسلامی شهر مصوبات متعددی برای انتقال آن‌ها به شهرک‌ها دارد.

کد خبر 589576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.