سونامی برکناری شهرداران البرز به چهارباغ رسید

رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ گفت: شهردار سابق چهارباغ به علت احراز نشدن سکونت برکنار و محمد چگینی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

پیمان خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه استیضاح یا طرح سوال از شهردار وظیفه و حق اعضای شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر فعالیت شهرداران موظف هستند، همواره هشیار باشند تا روند اجرای امور بر مدار قانون انجام شود.

وی با بیان اینکه داشتن سکونت در محل خدمت برای شهرداران جزو شرایطی است که قانون برای آن‌ها در نظر گرفته است، افزود: با توجه به سکونت نداشتن شهردار چهارباغ در این شهر اعضای شورای اسلامی شهر مخالف ادامه فعالیت وی شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ با بیان اینکه بررسی برای انتخاب شهردار جدید چهارباغ آغاز شده است، تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پس از مشورت و بررسی گزینه‌های موجود در حال حاضر با اکثریت آرا «محمد چگینی» را به عنوان سرپرست شهرداری چهارباغ معرفی کردند.

وی در خصوص سابقه سرپرست جدید شهرداری چهارباغ، خاطرنشان کرد: محمد چگینی از کارکنان شهرداری بوده و حضور در سمت‌هایی از جمله معاونت عمران، رئیس شهرسازی شهرداری شهرستان چهارباغ را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 589538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.