لزوم راه‌اندازی متروی کمالشهر

شهردار کمالشهر بر لزوم راه‌اندازی مترو تاکید کرد و گفت: اتلاف وقت مسافران و شهروندان و هزینه‌های بالای سفرهای بین‌شهری از عوامل مهمی است که تسریع در راه‌اندازی متروی این شهر را ملموس‌تر و حساس‌تر می‌کند.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به رشد سریع جمعیت در شهر مهاجرپذیر کمالشهر، معابر محدود در این شهر و وجود قطب صنعتی بهارستان و آرامستان بهشت سکینه، لازم است درخصوص راه‌اندازی یک ایستگاه مترو در این شهر تصمیمات عاجل اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه معابر اصلی در کمالشهر محدود است، افزود: اتلاف وقت مسافران و شهروندان، هزینه‌های بالای سفرهای بین‌شهری که بار زیادی بر سبد معیشت خانوار تحمیل می‌کند، از عوامل مهمی است که بازنگری و تسریع در راه‌اندازی طرح مترو این شهر را ملموس‌تر و حساس‌تر می‌کند.

شهردار کمالشهر ضمن ابراز امیدواری از همکاری و نگاه ویژه مسئولان به متروی کمال‌شهر، گفت: امید است با بررسی‌های بیشتر و نگرش وسیع‌تر به شهر مهاجرپذیر کمالشهر، با در نظر گرفتن موارد مذکور، شاهد افتتاح ایستگاه مترو در این شهر پویا باشیم.

بهمنی با اشاره به لزوم توجه به طرح مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی، گفت: کمالشهر به جهت شرایط ساختاری، نیازمند اقدامات ویژه در حوزه مطالعات جمع‌آوری آب‌های سطحی است، این امر نگاه ویژه و مساعدت بیش از پیش مسئولان استانی را می‌طلبد تا با جذب اعتبارات کشوری در حوزه مدیریت بحران و حمل‌ونقل از سازمان شهرداری‌های کل کشور، مترو و طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی به سرانجام برسد.

به گزارش ایمنا، کمالشهر شهری کوچک در استان البرز است و در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد. این شهر متشکل از چندین منطقه شهری شامل کمال‌آباد (کمالشهر مرکزی)، شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کد خبر 589535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.