آغاز عملیات آسفالت‌ریزی معابر امیرآباد

مدیر منطقه۵ نجف‌آباد از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی معابر امیرآباد خبر داد و گفت: از اعتبارات سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری معابر سطح منطقه استفاده شده و مبلغ کل اعتبار لکه‌گیری یک میلیارد تومان است.

شهرام آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعیین اعتبار و آغاز عملیات آسفالت‌ریزی معابر امیرآباد شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: حدود ۲۲ هزار مترمربع از بلوار جانبازان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده و چیزی حدود چهار هزار و ۳۶۵ تن آسفالت استفاده شده است.

وی با بیان اینکه از منابع مالی سال ۱۴۰۱، دو هزار و ۸۰۵ تن آسفالت در معابر امیرآباد ریخته شده است، افزود: ۶۱۲۰ مترمربع از بلوار بهشتی، ۳۷۳۰ مترمربع از خیابان آبشار و حدود ۶۳۰۰ مترمربع از خیابان‌های فرعی آسفالت‌ریزی شده است.

مدیر منطقه‌پنج نجف‌آباد خاطرنشان کرد: از اعتبارات سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری استفاده شده و مبلغ کل اعتبار لکه‌گیری در سال ۱۴۰۱ یک میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، شهر نجف‌آباد یکی از شهرستان‌های استان اصفهان است که در رخ غربی اصفهان واقع شده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. طی شش ماه گذشته، ۳۵۰ هزار مترمربع زیرسازی معابر خاکی، ۶۰ هزار مترمربع آسفالت معابر خاکی و ۱۲۰ هزار مترمربع روکش آسفالت معابر فرسوده با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال انجام شده است. در بودجه سال جاری، ۱۷۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و جدول‌گذاری معابر خاکی و ۸۵۰ میلیارد ریال برای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر در نظر گرفته شده است. این پروژه‌ها تا پایان سال تکمیل می‌شود.

کد خبر 589534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.