مشکلات محله جامی رفع می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محله‌ها، مشکلات محله جامی احصا و رفع آن در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفت.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست مدیریت شهری اصفهان مبنی بر رفع مشکلات شهری به صورت محله‌محور، یکی از برنامه‌های شهرداری منطقه یک شهرداری، بازدید از محله‌ها و احصای مشکلات است که در جریان آن وضعیت مادی‌ها، معابر، گلوگاه‌ها، فضای سبز محلی و سایر مشکلات موجود در این محله‌ها به صورت میدانی و مستقیم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بازدید از پروژه‌های محله‌محور محله جامی، تمام مسئولان مربوطه حضور داشتند تا بتوانیم در کنار انجام روال معمول اداری، هر چه سریع‌تر برای رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم به صورت دوره‌ای از تمام محله‌های منطقه یک بازدید کنیم که امیدواریم این حرکت به پیشبرد سریع‌تر پروژه‌ها و رضایت‌مندی مردم کمک شایانی کند.

وی تاکید کرد: حضور در محله‌ها به برقراری ارتباط دوسویه مردم و خدمتگزاران آنها در مدیریت شهری کمک می‌کند، زیرا شهروندان می‌توانند دغدغه‌های خود را به صورت مستقیم با مسئولان مطرح و در همان لحظه راهنمایی و پاسخ خود را دریافت کنند.

کد خبر 589483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.