رویکرد استان یزد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه رویکرد استان یزد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است، گفت: در مسیر توسعه صنعت دانش‌بنیان مانع‌تراشی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمسعود عظیمی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در نشست «یزد نوین» جهت بررسی طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان استان یزد، اظهار کرد: پهنه‌ها و لکه‌هایی که اکنون در نقاط مختلف استان برای صنایع به ویژه صنایع دانش‌بنیان وجود دارد، باید به عنوان فرصت مورد توجه قرار گیرد و از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استفاده کرد.

وی افزود: استان یزد ظرفیت خوبی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان دارد و باید تلاش کرد تا با حمایت از فعالان این عرصه، زمینه توسعه دانش‌بنیان‌ها در استان یزد بیش از پیش فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد ادامه داد: در این زمینه تمام دستگاه‌های مرتبط باید به وظایف خود عمل کنند و به هیچ عنوان در مسیر توسعه صنعت دانش‌بنیان مانع‌تراشی صورت نگیرد.

عظیمی با بیان اینکه مراکز رشد در استان یزد دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، گفت: نخستین مرکز رشد استان درحال‌حاضر نیازمند حمایت است که اگر این حمایت انجام شود، فعالیت بسیار خوبی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد و صنایع دانش‌بنیان در جهان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و استان یزد هم جایگاه بسیار خوبی در این حوزه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: در تلاش هستیم تا دانش‌بنیان‌ها را حمایت کنیم؛ بنابراین سختی‌های پیش روی این مسیر هم ارزشمند است و قطعاً به راه خود ادامه خواهیم داد.

کد خبر 589473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.