پساب فاضلاب شهر یزد برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات شهرداری یزد در حوزه مدیریت مصرف آب، گفت: لازم است پساب فاضلاب شهر یزد برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به گرمای بسیار بالای هوای یزد در تابستان امسال، اظهار کرد: امسال مصرف آب و برق به دلیل گرمای بسیار زیاد هوا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق امروز اعلام شده که ادارات یزد یک ساعت زودتر تعطیل شود، ادامه داد: بحث مدیریت مصرف آب در استان یزد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر صرفه‌جویی نشود، ممکن است مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آید.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری یزد اقدام به جداسازی آب شرب از آب فضای سبز کرده است، تصریح کرد: شهرداری یزد در حوزه مدیریت مصرف آب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و در حال حاضر نیز توانستیم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

وی تاکید کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری اعلام کرده که حدود ۵۸ انشعاب آب شرب از فضای سبز خارج شده است و از این چاه‌ها برای آبیاری فضای سبز استفاده نمی‌شود.

سیفی با تاکید بر اینکه بحث تحویل پساب فاضلاب شهری یزد به شهرداری برای مدیریت شهری اهمیت بسیاری دارد، گفت: آب منطقه‌ای تاکید کرده است که مشکلی برای تحویل این آب به شهرداری ندارد و امکان استفاده از آن برای فضای سبز شهری وجود دارد، لذا از شهردار یزد می‌خواهیم که این موضوع را با جدیت دنبال کند و یکی از موارد مورد بحث در نشست ماه آینده شورای اسلامی شهر با استاندار، موضوع تحویل پساب فاضلاب شهری یزد به شهرداری خواهد بود.

کد خبر 589469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.