ارزیابی چالش‌های معماری و شهرسازی یزد در شورای ششم

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بازدیدهای هفتگی اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از پروژه‌های عمرانی گفت: شورای اسلامی شهر یزد به صورت مستمر معضلات و چالش‌های معماری و شهرسازی یزد ارزیابی می‌کند.

محمدمهدی نیکونژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس دستور کار کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد هر هفته یک روز مشخص به بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر یزد اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: از پروژه‌های کوچک و بزرگ و معضلاتی که مربوط به معماری و شهرسازی یزد است، بازدید می‌شود و تلاش شده است که تمام این بازدیدها به صورت کارشناسی و با دقت بالا مسائل مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: حضور میدانی در صحنه و در کنار پروژه‌ها، دید بهتر و بازتری را نسبت شرایط ایجاد می‌کند و می‌توانیم تصمیمات بهتر و جدی‌تری بگیریم. در تمام این بازدیدها، رؤسای سازمان عمران و مدیران مناطق شهرداری به همراه دیگر مدیران مرتبط حضور می‌یابند تا توضیحات خود در ارتباط با مسائل مرتبط با هر منطقه را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این بازدیدها، در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد موضوعات مورد بحث و بررسی دقیق‌تر قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به ارائه طرح در ارتباط با هر پروژه، اقدام لازم انجام و به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع داده می‌شود.

نیکونژاد با بیان اینکه سال گذشته به دلیل اینکه از شورای اسلامی شهر از نیمه سال فعالیت خود را آغاز کرده، هنوز پروژه جدیدی تعریف نشده است، اضافه کرد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در سال گذشته بر این بود که پروژه‌های نیمه‌تمام را که سال‌های بسیاری از شروع آنها می‌گذشت، تکمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال علاوه‌بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام همچنان در مسیر تکمیل و بهره‌برداری قرار دارد، پروژه‌های جدیدی نیز ایجاد شده است و خواهد شد.

کد خبر 589447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.