در برنامه‌های الهام‌بخش شهری شاهد رویدادهای ورزشی هستیم

معاون ورزشی‌تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امروز در تقویم رسمی روز جهانی شطرنج نام‌گذاری شده است. با هماهنگی هیئت مربوطه، یک رخداد شهری را از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در چهارباغ عباسی برگزار خواهیم کرد که طی آن، دو استاد بزرگ و تعدادی از علاقه‌مندان شاهد برپایی مسابقه‌ای خواهند بود.

احسان بعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ شهری کیش و مات اظهار کرد: در حوزه اداره ورزش و محلات از راه‌هایی باید جریان علاقه‌مند کردن مردم به رشته‌های ورزشی در دستور کار قرار بگیرد. با توجه به اینکه رشته‌های محدودی در المپیک کسب مدال کرده‌ایم بنابراین در بررسی فیزیک بدنی، ظرفیت‌ها و استقبال عمومی از رشته‌های ورزشی می‌توان تا سطح قهرمانی فرصت استعدادیابی را از رده پایه تا بزرگسال برای شهروندان فراهم کرد.

وی ادامه داد: در روزهایی که به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص دارد به نوعی در خدمت شهروندان خواهیم بود تا در برنامه‌های الهام‌بخش شهری، شاهد رویدادهای ورزشی باشیم. امروز در تقویم رسمی «روز جهانی شطرنج» نام‌گذاری شده است. با هماهنگی هیئت مربوطه یک رخداد شهری را از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در چهارباغ عباسی خواهیم داشت که طی آن دو استاد بزرگ و تعدادی از مردم علاقه‌مند، همزمان شاهد برپایی مسابقه‌ای خواهند بود.

معاون ورزشی تفریحی‌سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری این رویداد کمک می‌کند توجهات خوبی به این قبیل رشته‌ها شکل بگیرد و در زمینه دیگر مسابقات پیش رو ازجمله رقابت‌های جایزه بزرگ شطرنج و عرصه‌های ورزشی جهانی شاهد حضور مثبت علاقه‌مندان باشیم. قطعاً چنین رخدادهایی در آینده نیز تداوم خواهد داشت. حتی در گذشته به بهانه روز اتومبیل‌رانی خودروهای کلاسیک در محور چهارباغ در معرض نمایش قرار گرفت یا همزمان با روز ورزش پهلوانی برنامه‌هایی در راستای این روزها برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره جام سنگ‌نوردی نقش جهان و حمایت شهرداری اصفهان از این رویداد افزود: سنگ‌نوردی رشته‌ای جهانی است که «محمدرضا صفدریان» ورزشکار اصفهانی شاخص این رشته است. این برنامه با همکاری هیئت کوه‌نوردی و مشارکت شهرداری اصفهان از امروز بعدازظهر در سالن سنگ‌نوردی شهید حریری برگزار خواهد شد. البته همکاری شهرداری اصفهان و هیئت کوه‌نوردی محدود به این برنامه نیست و مطمئناً برنامه‌های مردمی و عمومی‌تری نیز در دستور کار قرار دارد تا علاقه‌مندان بیش‌ازپیش به سوی این رشته جذب شوند.

دربرنامه‌های الهام بخش شهری شاهد رویدادهای ورزشی هستیم

کد خبر 589420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.