صنعت فرش حداد ۲(۴) _ صدرشیمی یزد ۲(۵)/ اصفهانی‌ها درضربات پنالتی کم آوردند

تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در خانه خود بازی را به صدرشیمی یزد واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد روز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم تیرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه رو در روی صدر شیمی یزد قرار گرفت که در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار کرد.

اسامی بازیکنان صنعت فرش حداد: علی درویش، رضا دیری، علی اکبر سلجوقی، وحید قلی پور، حسین کارگر، علی نظر، مهران خسروی، مسعود حسنی‌پور، احسان رضایت، محمد دادخواه و امیر خزایی.

اسامی بازیکنان صدر شیمی یزد: محمد امین امیر بیگی، سید علی میرحسینی، امیر حسین مختاری، امیر حسین دهقانی زاده، جواد دهقانی زاده، حمیدرضا دهقانی، سید علی سیدی، ایمان میر شمس، سید حسین میرحسینی، امیر حسین دهقانی و محمد علی نظر زاده،.

تایم اول:

در پنج دقیقه ابتدایی صدر شیمی بازی را در اختیار داشت و بازیکنان صنعت فرش حداد سعی می‌کردند گل نخورند. هرچه از بازی گذشت تیم جوان صنعت فرش حداد به بازی تسلط بیشتری پیدا کرد، تا دقیقه ۷ تایم اول شاهد موقعیت خطرناکی نبودیم. در دقیقه ۹ ضربه رضا دیری با اختلاف کم از بالای دروازه یزدی‌ها به بیرون رفت تا این تیم با نتیجه یک بر صفر به سود صدر شیمی یزد تمام شود.

گل‌ها:

دقیقه ۸ (صدر شیمی یزد): ضربه برگردان حسین کارگر راهی به دروازه یزدی‌ها پیدا نکرد تا بازیکنان حریف با یک ضد حمله به گل برسند.

تایم دوم:

این تایم با حمله خطرناک صدر شیمی یزد شروع شد که مصدومیت بازیکن این تیم راهم به همراه داشت. در دقیقه ۳ شوت حسن‌پور به تیر دروازه صدر شیمی یزد برخورد کرد، دقیقه ۵ دروازه‌بان صدر شیمی یزد پاسی به هم تیمی خود در سمت چپ زمین صنعت فرش حداد داد که این بازیکن نتوانست به خوبی از موقعیت به وجود آمده استفاده کند. در تایم دوم صنعت فرش حداد بازی بهتری ارائه داد و درویش شوت‌های خوبی به سمت دروازه یزدی‌ها زد تا این تایم با تساوی دو بر دو تمام شود.

گل‌ها:

دقیقه ۲ (صنعت فرش حداد): دروازه‌بان صنعت فرش حداد شوتی به سمت دروازه حریف زد که به تیرک برخورد کرد و گلر حریف توپ را گم کرد و حسن پور هم با استفاده از این موقعیت گل تساوی را با یک جای‌گیری خوب به ثمر رساند.

دقیقه ۸ (صدر شیمی یزد): نظر زاده با یک برگردان زیبا دروازه صنعت فرش حداد را باز کرد.

دقیقه ۱۰ (صنعت فرش حداد): در حالی که دروازه‌بان صدر شیمی برای دادن پاس از دروازه بیرون آمده بود، بازیکن صنعت فرش حداد توپ‌گیری کرد و پاسی به حسن پور داد و این بازیکن هم دروازه صدر شیمی یزد را برای دومین بار باز کرد.

تایم سوم:

بازیکنان صنعت فرش حداد این تایم را هجومی شروع کردند، در دقیقه ۴ شوت رضا دیری به تیر دروازه صدر شیمی یزد برخورد کرد. در دقیقه ۶ حسن پور یک موقعیت صدر در صد گل را با ضربه سر به تیر زد. در این تایم دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما گلی به ثمر نرسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

وقت‌های اضافه (سه دقیقه):

در این تایم بازی از سرعت بالایی برخوردار بود و بازهم دو تیم موقعیت سازی کردند، اما فایده‌ای نداشت و این مسابقه به پنالتی کشیده شد.

پنالتی:

در ضربات پنالتی صنعت فرش حداد با توپ‌گیری درویش جلو افتاد، اما در ادامه دو نفر از بازیکنان صنعت فرش حداد ضربات خود را به بیرون زدند تا این مسابقه با پیروزی صدر شیمی یزد تمام شود.

کد خبر 589401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.