برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی نوقلمان حوزه ایثار و شهادت

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی نوقلمان ایثار و شهادت در دو حوزه خاطره‌نگاری و داستان‌نویسی به میزبانی استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی ضمن تاکید بر اهمیت تربیت نسل جدیدی از نویسندگان تازه‌کار در حوزه ایثار و شهادت اظهار کرد: دومین دوره کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم به کوشش اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف توجه به رویش‌های تازه در حوزه ادبیات ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود، افزود: نویسندگان از شش استان همجوارِ قزوین از جمله تهران بزرگ، شهرستان‌های استان تهران، البرز، قم، گیلان و همدان در این کارگاه آموزشی حضور خواهند داشت.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اساتید دومین دوره کارگاه آموزشی نوقلمان ایثار و شهادت گفت: در این کارگاه آموزشی جعفر خورشیدی، قاسم سلیمی، سعید علامیان و مصطفی محمدی که از نویسندگان شناخته شده حوزه ادبیات ایثار و شهادت هستند، به آموزش نوقلمان در دو حوزه خاطره‌نگاری و داستان‌نویسی خواهند پرداخت.

وی درباره زمان برگزاری این دوره اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به مدت چهار روز از بیست‌وهشتم تا سی‌ام تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دوره بعدی کارگاه آموزشی نویسندگان نوقلم نیز به میزبانی استان‌های اصفهان، سمنان، خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی در سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 589314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.