لایروبی رودخانه‌های منطقه ۲ شهرداری گرگان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: لایروبی رودخانه‌های منطقه۲ در راستای اقدامات قرارگاه جهادی شهرداری در کوی شریعتی، دوباره آغاز شده است.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیران و معاونان شهرداری به همراه شهردار در راستای اقدامات قرارگاه جهادی شهرداری گرگان در محله‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و با ارتباط چهره به چهره با شهروندان مشکلات محله آنان را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: این معاونت در راستای اقدامات قرارگاه جهادی شهرداری گرگان در کوی شریعتی، لایروبی مجدد رودخانه سطح منطقه دو را آغاز کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: به دنبال دستور شهردار در خصوص عملیاتی کردن اقدامات قرارگاه جهادی محلات، لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح منطقه دو از پل توشن آغاز شده است. لایروبی دوره‌ای رودخانه‌ها در راستای ارتقای سطح بهداشت شهری به صورت مستمر با استفاده از ماشین‌آلات شهرداری انجام می‌شود.

سالاری با بیان اینکه لایروبی بخش‌هایی از رودخانه تنها از طریق بیل زنجیری بخش خصوصی امکان‌پذیر و هزینه‌های آن بالا است، اضافه کرد: از ظرفیت بخش خصوصی جهت لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح شهر استفاده می‌شود.

وی گفت: شهروندان باید از رهاسازی زباله و نخاله به داخل جدول‌ها و کانال‌های منتهی به رودخانه جلوگیری کنند.

کد خبر 589292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.