لزوم ایجاد تسهیلات برای هیئت‌های مذهبی/ عرصه برای میدان‌داری مردم در محرم فراهم شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشارکت مردم در برپایی هر چه باشکوه‌تر جشن‌های دهه ولایت، گفت: مراسم‌ ماه محرم نیز از همین جنس است، از این‌رو باید تسهیلات لازم را برای هیئت‌های مذهبی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه_ با تبریک عید غدیر، در صحن علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: در عید غدیر امسال در هر کوی و برزن مردم میدان‌دار مراسم و جشن‌ها بودند و آنچه رخ داد، اتفاقی مردمی بود.

وی با تأکید بر اینکه نقش مدیریت شهری را نادیده نمی‌گیریم، افزود: در صورتی که مدیریت شهری برای به مشارکت طلبیدن مردم در برگزاری این رویدادها، اعلام آمادگی کند و بعضی موانع را بردارد و ایجادکننده بسترها باشد، مراسم باشکوه هر چه تمام‌تر در شهر برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه ولایت در محلات مختلف، گفت: در محله دهنو منطقه دو شهرداری روز یکشنبه _بیست‌وششم تیرماه_ مراسمی با استقبال بی‌نظیر شهروندان برگزار شد؛ از محلات دیگری مانند دارک، ارزان و حصه نیز بازدید کردیم و حضور مردم در این رویدادها بسیار پررنگ بود.

وی ادامه داد: مراسم ماه محرم نیز از همین جنس است، لذا باید عرصه برای مشارکت مردم در برگزاری این رویدادها فراهم شود، در این راستا باید به سمت ایجاد تسهیلات برای هیئت‌های مذهبی حرکت کنیم، البته در این زمینه نیز باید اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود.

کد خبر 589214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.