احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

ارزش بازار حوزه دیفای و رمزارزها بهبود یافت، شاخص ترس و طمع به ۳۰ واحد رسید و دامیننس بیت‌کوین در محدوده ۴۲.۳۱ قرار گرفت. براساس تحلیل تکنیکال بیت‌کوین، احتمال اصلاح قیمتی و توقف حرکت در این نقطه‌ها وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز پرتقاضا و شاهد رشد قیمت اکثر کوین‌ها و آلت‌کوین‌ها بود؛ بیت‌کوین به سطح ۲۲ هزار دلار رسید و رشد پنج درصدی را تجربه کرد، اتریوم همچنان با سرعت بالا می‌تازد و رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد.

در بازار امروز شاهد رشد عجیب و غریب رمزارز پالیگان بودیم که توانست رشد ۲۰ درصدی را به ثبت برساند و پس از دوج‌کوین بزرگ‌ترین رمزارز بازار شود؛ ارزش بازار حوزه دیفای و رمزارزها بهبود یافت، شاخص ترس و طمع به ۳۰ واحد رسید و دامیننس بیت‌کوین در محدوده ۴۲.۳۱ قرار گرفت. براساس تحلیل تکنیکال بیت‌کوین احتمال اصلاح قیمتی و توقف حرکت در این نقطه‌ها وجود خواهد داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۲ هزار و ۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۴.۹۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۲۴ دلار

تغییرات: رشد ۱۱.۹۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۵۸ دلار و ۷۶ سنت

تغییرات: رشد ۲.۸۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۹۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۸۱ دلار

تغییرات: رشد ۵.۶۲ درصدی

سولانا (SOL): ۴۳ دلار و ۱۱ سنت

تغییرات: رشد ۹.۱۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۶۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۶۶ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۹۱۱ دلار

تغییرات: رشد ۱۹.۲۹ درصدی

پولکادات (DOT): ۷ دلار و ۶۳ سنت

تغییرات: رشد ۰.۱۷ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۷۷ دلار

تغییرات: رشد ۲.۹۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۳ دلار و ۲۹ سنت

تغییرات: رشد ۸.۹۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال مینور صعودی

پیش‌بینی: در آخرین تحلیل ارائه شده درخصوص حرکت قیمتی بیت کوین تا سقف کانال مد نظر توضیحاتی داده شد، به نظر می‌رسد که بیت‌کوین در محدوده مقاومتی خود از لحاظ داینامیک قرار گرفته و احتمال افزایش عرضه‌ها در این نقطه وجود خواهد داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمزارزها

احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

ارزش بازار حوزه دیفای

احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

مشارکت ۴,۵۰۰ نفر در افتتاحیه نسخه دموی متاورس آدرساید

دموی «اولین سفر» متاورس آدرساید ۴,۵۰۰ شرکت کننده را به خود جذب کرد. آدرساید (Otherside) این دمو را در تاریخ شانزدهم جولای (بیست‌وپنجم تیر) راه‌اندازی کرد که تمام مالکان زمین‌های NFT آدردید (Otherdeed) مجاز به مشارکت در آن بودند. مشارکت‌کنندگان در ابتدا یک بورد ایپ غول‌پیکر را دنبال کردند و سپس به یک لابی دیجیتال پیوستند. آن‌ها پس از رسیدن به مکانی به نام «باتلاق بیوژنیک»، به سمت یک استادیوم راهی شدند تا حرکات آواتارها را آزمایش کنند.

کوین‌بیس مجوز فعالیت در ایتالیا را دریافت کرد

صرافی ارزهای دیجیتال آمریکایی کوین‌بیس از ناظر ضدپول‌شویی ایتالیا مجوز ارائه‌دهنده خدمات ارزهای دیجیتال را دریافت کرده است.

نانا موروگسان، معاون بخش بین‌الملل و توسعه کسب‌وکار کوین‌بیس عنوان کرده است که این تاییدیه به کوین‌بیس اجازه می‌دهد به ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در ایتالیا ادامه دهد و محصولات جدید را در این کشور راه‌اندازی کند.

سیر صعودی معاملات دوج کوین پس از بهبود بازار کریپتو

در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷۰,۰۰۰ عملیات در بلاک چین دوج کوین انجام گرفت. در همین راستا خالق دوج‌کوین به سیر صعودی چشمگیر تراکنش‌های این بلاک‌چین اشاره کرد. این جهش، به‌دنبال بهبود غیرمنتظره بازارهای ارز دیجیتال بود. در معاملات آخر هفته، اتریوم ۱۱ درصد و بیت‌کوین شش درصد افزایش قیمت داشتند.

جهش ۶۳ درصدی قیمت پالیگان در پی افزایش فعالیت‌های شبکه آن

ارزش توکن بومی شبکه پالیگان (Matic)، در هفته اخیر شاهد رشد ۶۳ درصدی بوده و به یکی از پرسودترین توکن‌های بازار تبدیل شده است. پس از اینکه دیزنی برای برنامه‌های متاورس خود با پالیگان همکاری کرد، قیمت توکن پالیگان شاهد رشد چشم‌گیری بوده است. با توجه به داده‌های پلتفرم تحلیلی سانتیمنت، هم‌زمان با این افزایش قیمت، شاهد افزایش آدرس‌های فعال این شبکه نیز بوده‌ایم. افزایش هم‌زمان قیمت توکن با فعالیت‌های شبکه آن، یکی از اولین نشانه‌های انباشت فعال است که می‌تواند ماه‌ها ادامه داشته باشد.

آفریقا با بلاک چین می‌تواند یک جامعه فراگیر و قوی تشکیل دهد

الن وی (Allen Wei)، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال اِل‌بنک (LBank)، در مصاحبه با خبرگزاری کوین تلگراف اظهار کرد که بلاک چین می‌تواند به ایجاد یک اقتصاد قوی در آفریقا کمک کند.

وی مطرح کرد: «آفریقا می‌تواند با بلاک چین جامعه‌ای فراگیر با اقتصاد قوی و بالاترین استانداردهای زندگی ایجاد کند. یک سیستم اقتصادی بزرگ‌تر ممکن است ساخته شود که افراد بیشتری استخدام شوند و به ثروت بیشتری نسبت به گذشته دسترسی داشته باشند.»

مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال اِل‌بنکق خاطر نشان کرد: پذیرش ارزهای دیجیتال در این منطقه، می‌تواند تأثیر گسترده‌تری داشته و باعث تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال در سایر مناطق نیز شود.

وزیر دارایی هند خواستار همکاری جهانی در رابطه با آینده ارز دیجیتال است

نیرمالا سیتارامان (Nirmala Sitharaman)، وزیر دارایی هند، خواستار همکاری جهانی در رابطه با ارزهای دیجیتال و سنجش جنبه‌های مثبت و منفی آن‌ها، برای تشکیل یک طبقه‌بندی و استاندارد مشترک شده است. سیتارامان، در پاسخ به پرسشی که در لوک سبها (Lok Sabha)، مجلس سفلا پارلمان هند، پرسیده شده بود گفت: بانک مرکزی هند، استفاده از ارزهای دیجیتال را به دلایلی که می‌تواند موجب به خطر افتادن ثبات مالی شود، به دولت توصیه نمی‌کند. با این حال، دولت به دنبال رویکردی جهانی است.

صنعت بلاک چین ویتنام با کمبود افراد بااستعداد مواجه است

رسانه‌های محلی ویتنام، از کمبود افراد متخصص در صنف روبه‌رشد بلاک چین در این کشور پرده‌برداری کردند. علی‌رغم شمار زیادی از مهندسان نرم‌افزار در این کشور، تعداد کسانی که از بلاک چین سررشته داشته باشند، به کمتر از یک پنجم تقاضای فعلی می‌رسد به‌گونه‌ای که هم‌اکنون کسب‌وکارها، در خارج از کشور به دنبال افراد متخصص می‌گردند.

بازگشت نهنگ‌های اتریوم به بازار پس از جهش قیمت ۱۵ درصدی

اتریوم، پس از اعلام تاریخ دقیق به‌روزرسانی مرج نتورک (Merge Network) و به دنبال آن غیرفعال شدن همیشگی الگوریتم اجماع اثبات کار، به جایگاه سابق خود در بازار ارز دیجیتال برمی‌گردد. با افزایش ۳۰ درصدی اتر از ابتدای ماه، شاهد افزایش چشمگیر تعداد آدرس‌های نهنگ‌ها بوده‌ایم. افزایش بیش از ۱۳۰ کیف پول جدید در شبکه، می‌تواند نشانگر بازگشت سرمایه‌گذاران به بازار ارز دیجیتال باشد.

جهش ۳۰ درصدی قیمت اتریوم کلاسیک در آستانه انتقال اتریوم به اثبات سهام

قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک که طرفدارانش آن را نسخه واقعی اتریوم می‌دانند، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته و به ۱۹ دلار رسیده است. شکل‌گیری این جهش در آستانه به‌روزرسانی شبکه اتریوم به اثبات سهام و نزدیک‌بودن پایان استخراج اتر، می‌تواند به خاطر استقبال ماینرها از اتریوم کلاسیک به‌عنوان جایگزینی برای اتریوم باشد. گفتنی است هش ریت اتریوم کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۹ به ۲۱ تراهش بر ثانیه رسیده است.

نقشه بازار

احتمال افزایش عرضه‌ در بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 589202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.