برگزاری برنامه «سن فقط یه عدده» ویژه سالمندان ارشد منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه «سن فقط یه عدده» با هدف تکریم و افزایش نشاط سالمندان ارشد و آموزش مهارت‌های بازی برگزار شد.

سید سلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «سن فقط یه عدده» ویژه سالمندان ارشد به همراه خانواده در پاتوق سالمندی میدان سقاخانه واقع در خیابان میرزا طاهر، اظهار کرد: تکریم سالمندان از موضوعات بسیار مهم و کلیدی در جامعه به شمار می‌رود که مدیریت شهری نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تکریم سالمندان، موضوعی است که متأثر از فرهنگ جامعه و قبول مسئولیت آحاد جامعه در قبال این قشر بوده، گفت: بر این اساس در منطقه ۹ شهرداری اصفهان تلاش کرده‌ایم با تدارک برنامه‌های تفریحی، فرهنگی و اجتماعی به دغدغه‌های سالمندان و تکریم آنها بپردازیم و زمینه افزایش نشاط فردی و اجتماعی آنها را فراهم کنیم.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از جلوه‌های مهم ارتباطی در خانواده، نحوه‌ی ارتباط نوه‌ها با پدربزرگ و مادربزرگ است، ارتباطی که در کنار ماهیت زیبای خود می‌تواند برای آموزش برخی از مهارت‌ها به کودک مفید باشد و از طرفی به آرامش و شادابی آنها نیز کمک کند.

وی افزود: در ویژه برنامه «سن فقط یه عدده» بازی‌های ساده‌ای که سالمندان در قالب یک دورهمی شاد می‌توانند با نوه‌های خود در منزل انجام دهند، آموزش داده شد؛ اجرای نمایش طنز، موسیقی، مسابقه، آموزش بازی‌های شاد خانوادگی ویژه سالمندان ارشد و نوه‌ها از دیگر برنامه‌های ارائه شده در این ویژه برنامه است.

کد خبر 589186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.